3/22/2014

LET IT GO

Moikka! Eilen oli taas hirmu kiirettä, kun koulun jälkeen oli töitä ja sen jälkeen käytiin mikon kanssa leffassa ja sitten vielä ihan illasta salilla! Olin illalla niin väsynyt, että ruokapöytään ja saunaan nukahtaminen ei ollut kaukana. Käytiin siis kattomassa se non-stop niminen leffa ja se oli tosi hyvä! Nää alla olevat kuvat on siis eilen otettu!
idkuva IMG_0061 IMG_0066 IMG_0052
Mulla ja mikolla oli suunnitelmissa lähtee heti aamusta salille, mutta päätettiinkin, että laiskottelu on parempi ajatus. Tänään oli niin ihana ilma, että se sai mielen tosi korkeelle. Ihanaa, että tää niinsanottu takatalvi meni hurauksessa ohi ja aletaan olemaan jo samassa pisteessä takasin, mitä viikko sitten oli. Eiköhän ilmat ala nyt vaan lämpenemään, ainakin toivon niin. Noissa kuvissa pyörii muuten mun uus neule, mutta mä en osaa vastata siihen, että mistä toi on. Tai siis äitin työpaikka tilas vaatteita jostain paikasta ja mä samalla sitten laitoin tollasen tilaukseen, tykkään ihan hirveesti! Tänään siis laiskoteltiin mikon kanssa mahdollisimman pitkään ja lähdettiin sitten myöhemmin käymään niillä...ja tultiin sitten meille takasin, tossa tän päivän puuhailut, haha.
IMG_0185 IMG_0209 IMG_0245 IMG_0229
Tää on mikon viimenen viikonloppu suomessa vähään aikaan ja sitten se jättää mut ja lähtee hollantiin kuudeks viikoks...mä en tiiä miten pärjään ilman tota ihanaa höpsöä. Mä oon onneks töissä niin saan ajatukset muualle. Mikkokun tulee takas niin siinä välissä on tasan kuukaus aikaa niin mä lähden kolmeks viikoks kielimatkalle. Noh, mutta kun tälläsiä tilaisuuksia tulee niin niitä ei saa heivata hukkaan! Mä en nyt enempää kuitenkaan viiti höpötellä, kun toi ressukka nukkuu mun vieressä ja oottaa, että saan tän postauksen valmiiks. Elikkä ihanaa lauantai iltaa kaikille!
ps. ysiltä alkaa subilta joku yölento niminen trilleri! Me lähetään tekee leffa evästä ja kattomaan sitä.
IMG_0221 IMG_0257

18 kommenttia :

  1. ihana toi asu, mä oon jo kauan kuolannu tollasia beigejä farkkuja!
    Ootte kyl ihan älyttömän söpö pari Mikon kanssa :)

    VastaaPoista
  2. ootko käyny solkussa vai mite oot noin ruskee naamasta?:)

    VastaaPoista
  3. Kävin ennen vanhojentansseja, mutta niitten jälkee en kyllä oo kertaakaan käyny:-)

    VastaaPoista
  4. tosi kiva neule ja sä oot hirveen sulonen! tai te molemmat kyl ootte:-)

    VastaaPoista
  5. Ihana neule! Mistä se on ja paljonko makso?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinkun mä tossa tekstissä mainitsin, niin mä en osaa sanoa, kun äitin työpaikka tilas jostain lehtisestä vaatteita niin pistin samalla ton neuleen sieltä tulemaan :-)

      Poista
    2. Apua miten en huomannu ollenkaan että siinä lukiki niin! :D

      Poista
  6. Upee asu ! :) Sun kaikki postaukset on niin ihania, aina vaan oottelen innolla että millon postaat seuraavan kerran. Katoin eilen ton yölento elokuvan, ja se oli mun mielestä tosi jännä ja hyvä leffa. Mitä mieltä te olitte leffasta ? :)

    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oii ihana kuulla, että mulla on noinkin innokkaita lukijoita! :-) Joo meiänki mielestä se oli ihan hyvä, mutta ei ihan niin hyvä kun odotin :-) jännä se kyllä oli!

      Poista
  7. oi vitsi ootte nii söpö pari!! ♥

    VastaaPoista
  8. Näytät muuten ihan salkkareiden mariannalta! :D

    VastaaPoista