3/28/2014

280314

No hellouhellou! Vihdoin ja viimein muakin näkee täällä. Meillä tosiaan starttas torstaina koeviikko taas käyntiin ja sen lisäks on töissä käytävä, joten vapaa-aika jää tosi niukille. Oon myös koittanut viettää aikaa mikon kanssa, kun se huomenna häippäsee muille maille yli kuukaudeksi. Mutta tosiaan tälläset yhtä päivää vaille viikon postaus tauot ei tuu toistumaan. Monella muullakin varmaan koeviikon takia kiirettä pukkaa eikä täällä mun höpötyksiä kerkeiskään käydä lukemassa.
IMG_0362 IMG_0380
jakku H&M // paita newyorker // housut dr.denim // kengät H&M // laukku H&M // lasit ginatricot // takki seppälä
IMG_0432 idkuva IMG_0376 IMG_0431 IMG_0358 IMG_0368
Muhun on iskenyt ihan kamala kevät flunssa ja nokka vuotaa ihan koko ajan! Olin tälläviikolla yhden päivän koulustakin pois, kun olo oli niin inhottava. Onneks mieltä kuitenkin piristää aivan loistava sää! Aurinkoisen sään innottamana nappasin ginatricolta paripäivää sitten uudet arskat mukaan ja noi on musta aivan ihanat! Toi valkonen jakku ei muuten oo täällä blogin puolella vielä näkynytkään, mä ostin sen joskus vähän yli kuukaus sitten häitä varten, mutta se kävi tosi hyvin myös tollasten rennompien vaatteiden kannssa. Pitää alkaa siis käyttää enemmänkin arkikäytössä! Mä oon tässä nyt huokaillut ja pyöritellyt silmiä varmaan 20 minuuttia, eikä tekstiä synny ei sitten millään, anteeks välillä näin. En mä tähän loppuun mitään muuta kyllä keksi, kun että mitä ootte mieltä asusta?

26 kommenttia :

  1. Tosi kiva asu ja aivan ihana tuo takki! :-)

    VastaaPoista
  2. Kiva asu! Ja itelläki on ollu kauhee kevätflunssa ja oon huomannu et kannattaa pukeutuu lämpimästi viel vaikka tuo aurinko jo vähä paistaa/lämmittää tuol ulkona.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo sehän siinä just onkin, että aurinko kun vähän paistaa niin laittaa vaatetta vähemmän päälle, myönnetään! :p

      Poista
    2. Nii-in :D Onko sulla muuten muita Dr Denimeitä kun noi mustat? Ja noi on varmaan ne plenty malliset..?

      Poista
    3. Ei oo muita! Ja mä en mallista osaa sanoa, että onko noi nimeltä minkä malliset, mutta keskikorkee vyötärö noissa on. Ja noi on sitä vanhempaa mallia mitä ei carlingissa enää myydäkään:-(

      Poista
  3. oon aina ihmetelly että mitä numerosarjoja oikeen laitat otsikoks? sehän on päivämäärä xD en oo tajunnu ku ei oo pisteitä välissä,hyvä minääh!

    VastaaPoista
  4. Flickr muuttui taas, enkä osaa enää jakaa kuvia sen kautta, osaatko neuvoa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla kanssa, mutta ihan samalla tavalla kylläkin kuvat tänne jaan! Eli oon aina tehnyt niin, että html koodina ja koko se 1024xmikälie ja sitten muutan sen täällä blogissa aina 800xmikskä sitten täytyykään! :-D mahtava selitys eikö?

      Poista
    2. joo siis joo, mut ongelma on se et en siellä flickrin puolella löydä sitä kuvan html koodia ://

      Poista
    3. Aijjaa! Mulla siinä sen koko jutun alla on kaks kohtaa mistä pitää valita joku "asdfghj" tai sitte "html" :o

      Poista
    4. joo mullakin ennen, mutta nyt se on taas muuttunu >_<

      Poista
    5. Äh sit en kyllä osaa auttaa :-(

      Poista
  5. onks toi trenssi uus? on muute sairaan kivan näköne! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on jo kaks vuotta sitten ostettu! Kiitos! :-)

      Poista
  6. Tosi ihania kuvia! Oot upee!(:

    VastaaPoista
  7. Tosi kiva asu! Ootko missä töissä?:)

    VastaaPoista