4/03/2014

hius juttuja

Moikka! Itseasiassa mun pitäis olla nyt nenä kiinni terveystiedon kirjassa, mutta aika on käynyt taas blogin osalla niin vähiin, että pakkohan mun oli tänne keretä piipahtamaan! Kuvia ja juttuja mulla kyllä olis julkastavaks, mutta ei yhtäkään ylimäärästä minuuttia edes avata tietokonetta. Tässäkin postauksessa on nyt vähän kaikenlaista sekalaista kuvaa. Huomenna onneks koeviikko on ohi ja lähetään mun töitten jälkeen samantien kavereitten kanssa jyväskylään ja tullaan sit lauantaina pois, en malttais oottaa! Koska mä en tänne blogin puolelle nyt kauheesti aina kerkee nii menkää ihmeessä seurailee instagramiin, sinne mä päivittelen aika useesti! Elikkä mut löytää sieltä nimellä @ppetrau

IMG_0471
Saatiin eilen essin kanssa koulussa idis kokeen jälkeen, että hei värjätään mun hiukset! Mun on jo pitkään pitänyt ne värjätä, koska mun hiukset oli ihan sillisalaattia, eli sieltä löyty väriä kun väriä. Lähettiin siis samantien sokkarin kautta näitä värjäämään ja vaikka väri oli viimekesältä tuttu niin mun hiuksista tuli ton värjäyksen jälkeen ihan kamalan keltaset! Mä sitten ostin tossa oikeella puolella alemmassa kuvassa olevan sävytteen näihin, että se keltasuus vähän häviäis. Tossa ylhäällä on kuva ja se on otettu ton sävytteen laitoin jälkeen, eli keltasuus vähän väheni onneks! En silti ollu vielä ihan tyytyväinen niin mun oli pakko käydä ostamassa tollanen matrixin hopeashampoo ja ekan kerran jälkeen se jo otti tota keltasuutta onneks vähän pois! Ostin myös muuten viimeviikolla tollasen glissin suihkutettavan hoitoaineen mitä voi myös kuviin hiuksiin suihkutella, toi on ihan sika hyvä! Hintakin vaan 3,50!
idkuva 10176024_10152556179989863_227377256_n
Tossa on siis kuva jossa mun hiukset on sen ekan hopeashampoo käyttökerran jälkeen, eli aika kivan väriset jo. Mä toivon silti, että toi hopeashampoo vielä tekee näitä kylmemmän sävyseks! IMG_0279 IMG_0492 IMG_0539
Tollanen ihana kollaripaita/takki lähti lindexiltä mukaan! Mä rakastuin tohon samantien, kun vedin ton päälle eikä muuta enää tarvittu, kun talutushihna hihaan kiinni ja kassalle. Mä katoin tota aikasemmin jo normihintasena eli hinta tolla oli 50e enkä mä todellakaan raaski tollasesta niin paljon maksaa, mutta nyt se olikin puoleen hintaan, jee! IMG_0504

17 kommenttia :

  1. ihania kuvia,varsinki vika! ♥

    virvasway.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Oot just vitun vammasen näköne tossa vikassa kuvassa XDD

    VastaaPoista
  3. Hei siä ilmeisesti haet sellasen kylmän sävysii blondei hiuksii..? En tiijä ootko kuullu KCProfessionalin colormaskeista mut suosittelen niitä! Itelläni on sekä vanilla että silver ja molemmat täyttää lupaukset. Silver kääntää jo kerran käytön jälkeen selkeestä harmaaseen, joten säännöllisesti käytettynä pysyy sellane ja tuohan hoitaa samalla hyvin hiuksia :) Tuo silver sopii ehkä enemmä sellasii oikeesti kylmiin harmaisiin mut siulle melkee uskaltaisin vinkkailla vanillaa.. Se vanilla on tehny just vaaleille hiuksille ja taitaa semmosee kylmään beigeen! Onhan tuo toki jonkin hintasia (n. 17e purkki), mutta ite oon sitä mieltä että noi on hintansa arvosia ja todellakin toimii! :) ja tosiaa ite käytän tyyliin kerran viikossa, molempia nyt vähän sekasi ku mullaki on kai tollane sekava sillisalaatti värien suhteen :D huh tulipas romaani mut aattelin jakaa vinkit ku itekkin taistelen keltasuutta vastaan XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi ihanan auttavainen oot! Mutta joo mä tosta kyseisestä tuotteesta tiiänkin, mutta kampaaja suositteli enemmäm tota sävytettä sillon..mäkin mietin tota kovasti! Ja jos mä sen nyt käyn vielä ostamassa niin pikkuhiljaa alkaa hinnat kohoomaan niin korkeelle, että oli sama ollu, että olisin käyny kampaajalla hiukset värjäämässäXD mutta joo ajattelin että voisin joskus myöhemmin käydä vielä ton värimaskin hommailemassa!! Kiitos ihanasta vinkistä:-)

      Poista
  4. Sun hiukset on jo tosi kivan väriset tossa pikkukuvassa! :)

    VastaaPoista
  5. Kivoja kuvia, mutta saanko kysyä että miks värjäät hiuksia kun ne on mun mielestä hyvän väriset! Ja noi kaupanvärit on kestovärejä ja niiden hapete vahvuuksia ei tiiä mistää, ne vaa rasittaa sun hiuksia. Suosittelen kans sävytteitä ja KC:n color maskia ym. ja jos sulla on viel kellertävät hiukset nii käytä hopeashampoota ja sillon tällön tota color maskia (Silver). T: Parturi-kampaaja opiskelija ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No totaa nekin oli värjäyksen jälkee ne hiukset, mutta juurikasvu oli melkeen kymmenen sentin pitunen ja päällimmäisten hiusten alle kun katto nii siinä oli juurikasvu erin värine ja tosi tumma sit sen jälkee tuli kaistale iha vaaleeta viis senttiä ja sit alko taas vähän tummempi väri! Että iha hitsin monen kaverinki kanssa kammoksutiin ja ihmeteltiin sitä sillisalaattia ja kampaajakin suositteli värjäämistä :-) noi colourmaskit ei kuitenkaa sitä paljon tummempaa juurikasvua värjää muiden hiusten kanssa samanväriseks!

      Poista
  6. Tosi kivan näkönen tukka!
    Olis muuten kiva kuulla siitä sun kielimatkasta enemmän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo mä kyllä varmaan jossain postauksessa kerron siitä enemmän!:-)

      Poista
  7. Oot tosi nätti :) Näytät muuten vähän siltä salkkareitten Mariannalta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Haha hassua kuulla tota, kun pari muutakin on kommenteissaan maininnut samasta asiasta:-D

      Poista
  8. Heei millä kaudella oot pll ja mistä katot sitä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon nelos kauden puolessa välissä ja hui shamperi että menee jännäks!! Ja mä katon sitä hdfinistä:-)

      Poista
    2. Okkeei joo, ku netflixis on vaa kakkoskautee asti! maksatko siitä hdfinist jotai vai katoks ilmasiks?:)

      Poista