1/12/2014

winter?

IMG_7245 kaksi idkuva mikko IMG_7250
Sekalaisia kuvia eiliseltä ja tältä päivältä. Alkoikohan nyt talvi? Tässä ei oo enää kauaa varsinaista talvi aikaa jäljellä, joten toivon, että nuo lumet tuli jäädäkseen. Uskon kyllä niin, kun pakkastakin on luvattu monelle seuraavalle päivälle. Kamalan kylmä vaan tuli ihan yhtäkkiä, eikä kerennyt varautua siihen ollenkaan, eli lähtee kotoonta edelleen takki auki, ilman huivia, hanskoja ja pipoa. Mä en vaan jaksa sellasta pukeutumista vaan haluisin, että vois oikeesti vaan heittää sen takin niskaan eikä muuta kaikkee paksua kaulan ympärille niin, että päätä on vaikee kääntää. Jotenkin tää talvi meni mun kohdalla jo ohi vaikka se ei ole vielä edes kunnolla alkanut :-D. Ootan jo kesää. Silti nyt pitää vaan yrittää nauttia tästä talvesta täysillä, koska voi taas olla, että kesällä ajattelee toisin päin ja odottaa talvea, koskaan ei oo hyvä. Nyt pitää vaan yrittää nauttia ihan kaikista hetkistä vuodenajasta riippumatta! Kohta on wanhatkin tulossa ja tuskin jaksan oottaa, pitäisi vielä metsästää jatkojenjatkoille mekkoa ja kenkiä...netistä todennäköisesti, kun ei kaupoista sellasia tähän aikaan meinaa kunnolla löytyä. Nyt mä lähen vähän kattelee mitä voisin huomenna vetästä päälle! Suosittelen varsinkin aikaisina kouluaamuina kattomaan illalla vaatteet valmiiks, koska illalla tuntuu, että on vaikka mitä kaikkea kivaa päällepantavaa! Aamulla taas aikaseen kiireessä siitä ei tuu yhtään mitään ja on hermoraunion partaalla, kun tuntuu, että kaapista ei yksinkertasesti löydy mitään. Jos on laittanut vaatteet valmiiks, niin aamulla on paljon enemmän aikaa ja tuntuu oikeesti, että ei lähde ihan nuhjuisena kouluun joissain satunnaisissa vaatteissa, kun illalla nitä on jo pohtinut. Mä oivalsin tän vasta tällä viikolla ja mun kohdalla ainakin tosi hyvin toiminut jaa aamulla on paljon kivempi ollut herätäkin!

17 kommenttia :

  1. Jaksatko sit aina tälläytyä kouluun? :D koulussa on kivempi olla niissä "rennomissa vaatteissa" eli perus neule ja farkut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha en todellakaan! Mutta toi on ihan mielipide kysymys kuka tykkää mistäkin! ja vaikka sanoin päättäväni vaatteet aikaisina kouluaamuina illalla, niin ei se sano ollenkaan että millaisia vaatteita mä päälle laitan:-)

      Poista
  2. Tuo on kyllä niin totta, että talvella oottaa kesää ja kesällä talvea.. :-D joskus muistan ku siitä oli facebookissaki juttu, ku suomalaisille ei sitte mikään kelpaa.. :-D meillä lapissa lunta on ollu jo sieltä lokakuusta asti ja aika innolla oottelen jo sitä että pakkaset alkais hellittää ja lumet alkais sulaa! tälläki hetkellä mittari näyttää vaivaset -30 :s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo niin se vähän menee:-D! Hui kun siellä on kylmä, hyi!

      Poista
  3. Tuntuu, että sulla ei oo nykyään enää aikaa/innostusta kirjoittaa tänne. Kuvat on tosi kivoja ja laadukkaita mut sitten teksit usein lyhyitä ja sekavia. Kirjottelet usein yksittäisiä lauseita toistensa perään ja tuntuu että ne on vaan hutaisuja ja aika usein itsekkin toteat jotain tähän tyyliin: "ei mulla nyt oo aikaa enempää kirjotella mut tässä kuvat moikka". Harmillista sillä sun blogista oon tykännyt tosi paljon. Uskon kyllä että sun elämä on aika kiireistä ja ehkäpä tää ei oo kenenkään muun silmään pistänyt, toivottavasti pian taas teksteissä näkyy samanlaista panostusta kuin ennen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos sun kommentista! Mä oon itsekin huomannut, että oon kyllä kuviin ja noihin panostanut, mutta aika harvakseen oon päässyt postailemaan ja teksti juuri on sellaista, että "mulla on kauhee kiire". Ja mulla on oikeesti koko ajan ihan kamala kiire ja tänä viikonloppunakin oon ollut vaan silmänräpäyksen kotona, kun on ollut kaikkea. Ja koulussa on kaiken maailman järjestelyitä just noihin wanhoihin missä oon mukana ja sitten vielä pitäisi keretä urheilemaan jossain välissä ja kun tuun kotiin oon ihan rättipoikkiväsynyt. Mä yritän panostaa tästälähtien varsinkin tekstiin, että kerta tuun kirjottamaan niin mä oikeesti paneudun siihen ja mietin sitä vähän enemmän! :-) Kiitos rakentavasta kommentista, noita on aina mukava saada!

      Poista
  4. haha, kaise talvi sitten on tullut! herättiin yks aamu ja mun pikkuveli 9v meni ikkunan luo ja sano vaan että "winter is that you?" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi miten ihana, mä meinasin ihan saman lauseen laittaa tän postauksen otsikoksikin:-D

      Poista
  5. Ihana tuo sun neule! Mistä se on ja vieläköhän niitä mahtaa olla myynnissä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos mäkin tykkään! Ja joo toi on ihan tollanen melkein koko ajan myynnissä oleva tuote ja toi on H&M:ltä !:-)

      Poista
  6. mistä toi sun adidastoppi on? oon ettiny jotain tontapasta jo jonku aikaa :)
    ihania kuvia ja oot niiin kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varastin poikaystävän kaapista kun oli hänelle pieni ja leikkasin hihat hiiteen XD

      Poista
  7. Toi on vaan niin ihanan pirtsakan värinen takki! :)

    VastaaPoista
  8. mistä tuo neule ja laukku on ! :)

    VastaaPoista