8/27/2013

Mart of China

kollaasi
Moikka! onkohan kukaan teistä kuullut sen nimisestä nettikaupasta kun Mart of China? (<click)  Mart of Chinan sivuilta löytyy niin miesten kuin naisten vaatteita ja ainakin naisille vaatteita on erityylisiä maasta taivaaseen. Vaatteita siellä on niin paljon, että varmasti jokainen löytää jotain omaan tyyliin sopivaa! Hinta luokkakin on aika matala. Mä keräsin tohon kollasiin vaatteita, parit kengät ja pari laukkua johon mä rakastuin ja voisin samantien ottaa nuo kassan kautta omaan vaatekaappini. Eniten silmään pisti tuo ihana musta laukku ja sen alapuolella oleva neule! Mutta jos nyt pitäisi päättä noista vaan 2 lempparia niin en kyllä onnistuisi.

Mä oon ehkä alottamassa Mart of Chinan kanssa yhteistyötä innolla odottaen! Onko kellään hyviä tai huonoja kokemuksia? :)

6 kommenttia :

  1. oli pakko käydä vilkasemassa ja mitä nyt ainaki noita puseroita ku kattoo ni hinnat on kyl tosi alhaset! :o
    mut tiiätkö millaset toimituskulut tuol on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Mä jostain luin, että toimituskulut sitten on jonkinverran, mutta jos tilaa vaikka jonku kaverin kanssa tai vähän enemmän tavaraa niin eihän sillon ne toimituskulut paljoa maksaisi!:)

      Poista
  2. aivan ihania vaatteita siellä, kun kävin katsomassa<3

    VastaaPoista
  3. Aivan ihania vaatteita! Tiiätkö miten tuolta nuo tulee, paljon postikulut yms on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en kunnolla tähän kysymykseen kyllä osaa vastata, mutta niinkun tohon ylimpään kysymykseen laitoin niin jos vähän enemmän kerralla tavaraa tilaa:-) jonkun blogista kyllä luin, että hän oli tilannut sieltä vaatteita, niin toimitus oli ainakin ollut nopeaa, mutta sekin tietysti aina vähän riippuu :)

      Poista