2/22/2013

happy holiday!

isokollaasi
IHANAA HIIHTOLOMAA KAIKILLE TEILLE KENELLÄ SE ALKOI! Noniin vihdoin! Nyt päästään rentoutumaan, ulkoilemaan ja hiihtämään tai ken mitenkin loman viettää, mulla se loma vierähtääkin suurimmaks osaks rinteessä. Tänään pääsinkin jo 10.45 ja apua kello on jo yli kaksi ja olin suunnitellut että yhdeltä alan lukemaan uskontoa ja sitä ennen lähetän pari työhakemusta. Oon siks suunnitellut tän päivän aika tarkasti, että kerkeen varmasti pakata ja siivota ennenkun lähden iskältä äitille ja, että on kaikki rukalle lähtevä tavarat mukana. Eikä mun ollut tarkotus aluksi tulla tänne blogin puolelle ollenkaan, no eihän siinä nyt vaan pitää tehdä nuo suunnitellut jutut vähän nopeampaan tahtiin. Ja just kuulin, että pari tuttua on tulossa pikku visiitille tähän niin huonekin pitää siis nopeasti mennä siivoamaan, sillä se on kuin pommin jäljiltä. Nyt menen, muistakaa ottaa rennosti ens viikko!

4 kommenttia :

  1. haha meil just loppuu hiihtoloma :D

    VastaaPoista
  2. Kaikilla on alkamassa tai loppumassa loma. Mulla alkaa vasta viikon päästä.:((((

    VastaaPoista
  3. No kyllä sekin sieltä sitten kohta tulee :)

    VastaaPoista