2/20/2013

It's winter, but I dream about summer

aurinko3iina käveleemeikkijelly beansiinaainopetramaisemapetruliiniIMG_2044
Tänään koulu alkoi siis sillon kello 11 niinkun eilen sanoin. Tänään kuitenkin aamulla heräsin tasan kello 11, kun herätys oli jäänyt unohtumaan. Hirvee kiirehän siinä tuli, soitin iskälle, että nyt kotiin ja viemään mut kouluun. Olin jo ennen puol 12 koulussa ja kerkesin kotonakin joitain kuvia ottamaan. Sitten automatkalla kerkesin hyvin meikkaamaankin! Mutta jes olin tosi ilonen, kun tänään paistoi vielä ihanasti aurinko ja otin kameran mukaan, jee. Äsken söin just kiinalaista ja katsottiin skyfall. Oli kyllä yllättävän hyvä, koska mä en yleensä oo tykännyt mistään bondeista. Apua kun tää kirjottaminen on hankalaa. Mistä lie johtuu. Varmaan siitä, että tänään koulussa runon rakenteen erottelukin oli hemmetin hankalaa. Oikeesti mä en ikinä ole pysähtynyt tämän kirjotuksen kanssa, vaan aina on tullut mitä on ollut tullakseen tuosta vaan. Nyt ei irtoo ei sitten millään. Tällä viikolla oon ollut kyllä suunnattoman laiska, en ole salillakaan kerennyt käymään. Johtuu varmaan siitä, että Mikkokaan ei ole tällä viikolla sinne raahautunut kouluhommien takia. Oon huomattavasti Mikosta riippuvainen salilla käydessä. Huomenna onneksi tanssi niin saan tän pahan omatunnon pois mun niskoilta, jos sen nyt noin voi sanoa. Mulle oikeesti tulee inhottava olo jos en ole tarpeeksi liikkunut, ahistavaa. Huomenna onneksi koulupäiväkin starttaa liikunnalla..ja taas kello 11. Nyt voisin vähän opetella ruotsin sanoja huomiseen sanakokeeseen ja vaikka yrittää katsoa sitä uskontoa, koska eilen se kirja vaan lojui aukinaisena mun sylissä parisen tuntia enkä edes vilkaissut siihen päin.

10 kommenttia :

  1. Mulla ihan sama homma! Jos ei tuu liikuttua tarpeeks ni voi luoja mitkä omantunnontuskat! :D Mutta kai se on parempi nii päi ku että laiskottelis vain :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah no kiva kuulla, että en oo ainut! :D nojoo ihan hyvä vaan, että yrittää edes silloin tällöin :)

      Poista
  2. ihana blogi sulla :) liityihmees tännekki:) http://fantsusday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. eiks se oo winter eikä vinter? :D

    VastaaPoista
  4. ihanii kuvii!! jään lukee sun blogii :)

    VastaaPoista
  5. Oi mikä blogi sulla! Tsoi aurinkoien pirteitä kuvia sulla! Sait heti musta uuden lukijan :)
    Ja sul on upeet hiukset! Selailin tän ekan sivun kokonaa läpi Ja vaikutti hyvltä blogilta :)

    http://awesomeworld-laura.blogspot.fi/ ! <-- Kävisitkö kurkkaamassa minunki blogia! Olis ihanaa jos vielä voisit liittyä lukijaksikin :) <3 <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nyt tuli sulta kyllä niin ihana kommentti, että ihan piristit mun päivää!:) iso kiitos! ja tottakai käyn kattomassa!:)

      Poista