2/24/2013

täällä sitä ollaan joo

IMG_6949 IMG_1742 IMG_1749 IMG_1755 IMG_6965 IMG_1767 IMG_6989 IMG_6992 IMG_6999 IMG_7001 IMG_7006 IMG_7007 IMG_7008 IMG_1783
Eli siis täällä Rukalla ollaan! Tänään rinteessä vierähtikin melkein 8 tuntia! Ja haha osallistuttiin suomi slalom kisaan ja mä voitin sen mun oman sarjan... Okei laudalla oli kisaamassa 2 ja se mun vastustaja oli 10 v. Nojoo whatever voitin sentään starbucksin termospullon! Äiti voitti sellasesta pyöräytys jutusta vikingin päiväristeilyn 2 hengelle minne varmaan lähdetään keväämällä mikon kanssa jos saagaan joku meitä vahtimaan..:D. Hah ja sitte parit vikat mäet tuure laski mun laudalla ja mä sen suksilla ja saatiinkin sitten mikon kanssa nauraa tuurelle mahat kippurassa, kun se roikku hississä mahalleen sun muuta. Ja huomas kyllä sitten täällä mökissä, että oli turhan rankka päivä meillä, ajattelukaan ei enään vaan toiminut. Myö molemmat ainankin seikkailtiin tuuren kanssa vaatteet päällä lumessa tossa mökin takapihalla. Enään en keksi tekstiä, kohta nukkumaan, että huomenna jaksaa taas. Tuli nyt aika sekalaisia kuvia puhelimesta ja kamerasta. Ja ainiin vihdoin ostin pipon! nyt en tiiä sitten, että millon jaksan tulla täältä uudestaan postailemaan pitää katsella. Moido!

6 kommenttia :

  1. Siäki oot siellä! Myö tullaa tiistaina :)

    VastaaPoista
  2. aah tuo ruka:) rakkaus! onneksi ite pääsen kuukauden päästä! Hauskan näkönen kuva muuten tuo ensmänen ku molemmissa katotaan pasilaa:D

    http://betterlatethannever-saara.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Rukalla on ihan köpöset rinteet verrattuna Ylläkseen :D

    VastaaPoista