2/11/2013

HAASTE

Säännöt:
1. Kiitä haasteen antajaa
2. Jaa haaste 8:lle bloggaajalle
3. Ilmoita näillä 8:lle haasteesta
4. Kerro 8 satunnaista asiaa itsestäsi

kiitokset haasteesta Miialle!

IMG_2972
1. ainaku käyn nukkumaan ja käyn laittamassa ison valon pois päältä ja meen sänkyyn niin mun pitää aina tarkastaa koko huone kännykän valolla jostain syystä:D
2. mun unelma-ammatti on jo pitkään ollut sisustus-suunnittelijan hommat tai sitten jotkut AD:n hommat
IMG_5342
3. inhoon hiihtoa ylikaiken! Ja se johtuu varmaan siitä, että pienenä sitä harrastin ja joka kerta kisoissa (heh olin varmaan 2 kertaa) tulin maaliin veren maku suussa ja itkin. Joten siitä se varmaan on tullu:D
4. mä en oikeesti aamulla pysty tehdä mitään ennenkun oon syönyt aamupalan! en mitään! paitsi viikonloppusin.
.
5. oon älyttömän huono ostamaan meikkejä! Mulla löytyy aina vaan ne perus jutut.
6.haluisin lähtee 2 vuoden jälkeen kielikurssille pariks viikoks jonnekin.
.
7. en voi nukkua niin, että kännykkä ei oo mun vieressä, tai vähintään yöpöydällä. mahdotonta!
8. oon kauhee herkkupylly! hah ja just pyydettiinkin syömään laskiaispullia, joten oon jo vähintään menossa!
.
anteeks vaan, mutta en millään jaksaa tällä kertaa haastaa ketään!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tänään on ollut kyllä reipas päivä! Aamulla kylläkin pieni ärsytys kun hirveellä kiirellä kiidin puol kasin bussiin ja bussi ajoikin suoraan nenän edestä ohi, no sitten soitin iskälle, että vie mut kouluun ja odotin sitten siinä pysäkillä 15 min kyytiä. Menin kouluun otin kännykän esiin ja katoin, että mikähän tunti ja sitten huomasin, että kappas mulla alkaakin vasta puol 10 koulu...! Vika tunti meillä oli liikkaa ja siitä sitten suoraan essin kanssa fressille jossa vierähtikin melkein 2 ja puoli tuntia! nyt oon kotona ja kattelen huippista. väsynyt, mutta hyvä olo!

2 kommenttia :

  1. Eka ja vika kuva on ihania!! :) tykkään hirveesti tästä sun blogistas, ku tää on niin ihanan rento:)

    VastaaPoista
  2. Oivitsi, kiitos älyttömästi siiri!:)

    VastaaPoista