2/14/2013

HAPPY VALENTINE'S DAY!

jsodi
hyvää huomenta ja oikein ihanaa ystävän päivää kaikille teille ihanille! Muistakaa tänään ystävää, antakaa paljon haleja, kehukaa ja nauttikaa ihanista ystävistänne! IHANAA YSTÄVÄN PÄIVÄÄ! 
IMG_1624 IMG_1645 IMG_1637 IMG_1651 IMG_1660 IMG_1661 IMG_1666 IMG_1671 IMG_1682 IMG_1673
mä muistin mun ystäviä tänä vuonna itse leivotuilla pikkuleivillä ja annoin ne söpöissä pikku pusseissa. Mikolle tein noita myös ja laitoin ne rasiaan mistä onkin kuva tuolla ylempänä. Ja oiettä! Käveltiin kaupunkiin koululta niin Mikko kävelee vastaan kukkien kanssa! Ihana oli ostanu mulle ruusuja ja marmeladia, on mulla ihana poikaystävä! Ainiin ja tänään oli myös penkkarit ja noita karkkeja kerty noin 1,5 kg (punnitsin ihan). Kerättiin Roosan kanssa noita salista missä abeilla oli ollut ohjelmaa. Menee ikuisuus noita syödessä :D. Viiden aikaan ajateltiin Mikon kanssa mennä kattomaan Rölli elokuviin, kun siellä on leffat -50% ja sen elokuvan jälkeen kerkeenkin vielä hipsimään tanssiin, kiva päivä!:)

6 kommenttia :

  1. HEI APUA!! Ihania lahjoja! Mitä ohjetta käytit noihin kekseihin? :)

    VastaaPoista
  2. Hihii:) mä vaikka pistän sen ohjeen seuraavaan postaukseen, yritän muistaa!:)

    VastaaPoista
  3. herrisä löysin sun blogin vasta ja RAKASTUIN HETI:33 mitä kameraa käytät? aivan upeita kuvia<3 :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kiitos! Ja hah käytän canonin powershot ..jotain digi kameraa:DD

      Poista