11/29/2012

my dream back cover!

. . .
JEEEEEEE! Tilasin sunnuntaina desingskinsin sivuilta mun ite suunnittelemat kuoret! Olin jo pitkää halunnu tuolta tilata mut ei ollu mitää nii ihanaa kuvaa minkä olisin halunnu pistää. Päätin oottaa egyptin reissuu ja sieltä sitte tuo kuva musta ja mikosta tohon kuoree eksy:) hih. oon iha in lööv noihi kuorii, ne on nii ainutlaatuset eikä kellää oo varmasti samanlaisia. Päivää piristi kyllä kummasti ku ton kuoren löysin postilaatikosta! hih jee! Muuten mulla on huomenna kampaaja, en paljasta enempää;)

13 kommenttia :

  1. Mieti ku eroisitte ni olis menny hukkaa:D

    VastaaPoista
  2. Ei tollasia kannata miettiä:) pitää elää hetkessä!:)

    VastaaPoista
  3. heei siulla oli myös vissii se, että et voinu laittaa blogii kuvia, ku tulee, et tila täynnä. niin mitä siä painoit, että pystyit laittaa taas kuvia, koska omassa blogissa sama ongelma, enkä haluis ostaa lisätilaa ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tein käyttäjän flickrii ja sieltä liitän kuvat html koodin kautta:), suosittelen!

      Poista
    2. kiitos ! pitääkin kokeilla ! (:

      Poista
  4. oii! ihanat nuo kuoret ! :>

    VastaaPoista
  5. noi kuoret on aivan ihanat!!! :)

    VastaaPoista
  6. Vähä ihana!! Itekki tilaisin, mut mun puhelin on aika antiikkinen xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) mut sä tilasit varmaa tarrat koska tossa saa tehtyä vaa iphonee noita kuoria:)

      Poista