12/01/2012

SHORT!

. . .
Jes eile loppu koeviikko! Vika koe oli se fysiikka ja mua vähä pelottaa että en pääse siitä läpi. Oisin voinu torstaina vähä paremmi keskittyy lukemisee enkä olis hyppiny vaa ympäri kämppää. Koe loppu 9.30 ja sitte mentii tyttöjen kaa koeviikon päätteks ramii. Pyörin tossa kaupungilla tyttöjen kaa yhtee asti ja sitte menin sinne kampaajalle!! tittidii mulla on nyt lyhyet hiukset!!!! tykkään iha sikana! jee just semmoset ku halusinki. Mulla kasvaa nii nopee hiukset nii kesällä on jo kasvanu iha reilusti takasi. Mut toi lyhyt on niin paljo helpompi ku pitkä, varsinki tällei talvella. Heh mitäs tykkäätte?
Illalla mikko sitte tuli meille yöks ja käytii ostamssa karkkia! Aamulla, tai no joskus 12 aikaa lähettii tästä kaupungille ja käytii syömässä rossossa, sitte äske olin roosalla hetke ja nyt istuskelen tässä sohvalla, eikä loppu illaks oo yhtää mitää suunnitelmissa :)
. . .

11 kommenttia :

  1. Iha sairaan kivat hiukset!! Sopii sulle toosi hyvi:) ja omnom ramin ruuat ♥

    VastaaPoista
  2. oi ihanat nuo siu hiukset! :o kasvaispa mullaki nopeemmi ni mulla olis joskus pitkät hiukset...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos tosi paljon! :) nojoo onha se iha kiva että tällei nopee kasvaa nii ei oo nii väliä jos joskus leikkaa :) voitha sä kokeilla vaikka pidennyksiä joskus :)

      Poista
    2. kyl ne pidennykset sydäntä lämmittäs ja oon kokeillu klipsiä mut oma hius nii haurasta ja haluun kummikki oman, vahvan ja pitkän hiuksen ni en haluis tappaa pidennyksillä :s

      Poista
  3. Huh, mä luulin jo et oot leikannu ihan poikatukaks kun luin eka ton tekstin ja näin sit vasta noi kuvat! :O mut ne on kyl tosi kivat ja sopii sulle :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo en mä ihan sellaseks uskaltais vetästä :D mutta hyvä että sopii:)

      Poista
  4. noi on iha sika kivat!!:) oon nii kateelline ku en ite uskalla:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä vaa leikkaamaa! Kyllä ne takasi kasvaa;)

      Poista
  5. oi upeet hiukset kyl! sopii tosi hyvin :) itekki napsasin tos pari viikkoo sitte suunnillee saman pitusiks ku sulla nyt :D tuli vaa fiilis, et haluu kokeilla jotai uutta ja takasha ne sit onneks kasvaa! :) oot vaa nii hirmu kaunis<3 -minja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mäki halusin vähä jotai uutta ilmettä ja kyllä joo kasvaa!:) ja kiitos ihan älyttömästi <3

      Poista