9/19/2012

school sucks.

moi! oon kyllä aika pettyny itteeni, ku koeviikko on jo seuraavalla viikolla enkä oo alottanu lukemaa ollenkaa! Huomenna yritetää roosan kaa ahkerina tyttöinä hypärillä lukee....... löyetää kuitenki ittemme jostai kauppoja kiertelemästä. Nytki voisin lukee, mutta ootte mulle paljo tärkeempiä ku tuo mun selän takana oleva BIOS1 eli siis bilsan kirja. nojaa hakunamatata vaa! huomenna on mikon synttärit.. ei juhlita niitä millää tavalla, mut meen kyllä niille ja koulun jälkee lupasin lähtee sen kaa salille ku se on aina mua sinne sen kaa kinunnu :D perjantaille meillä ei kyllä oo vielä oikei mitää suunnitelmia, muuta ku, että mikko tulee meille yöks..will see will see. Ja eile olin ahkera ku lähin eile äitin kaa lenkille ja olin nii taitava että heti alkumetreillä rönäsin suoraa mahallee. onneks kukaa ei ollu näkemässä.

tossa näkyy muute joitai mun tänää ostamia uusia juttuja! Mut joo nyt iha kohta voisin käyä nukkumaa nii saisin kohtuu pitkät yöunet..hyvää yötä! zzzzzzz....

3 kommenttia :

  1. petra vähä kiva toi banneri!!!!:)

    VastaaPoista
  2. ootko kuiteki sillei tykänny lukiosta?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojoo onha se iha kiva sillei kuitenki ku joka jaksossa on eri aineet nii tulee vaihtelua tosi nopeesti eikä sitte oo niitä kokeitakaa sellai ripoteltunua sinnetänne vaa kaikki sitte iha samassa kasassa koeviikolla nii seki on aika selkee :) mutta joo oon mä tykänny :) jos pieniä vaistoinkäymisiä ei oteta huomioon...

      Poista