9/21/2012

JUST ME



 Tää oli nyt tälläne pikane omakuva postaus... mulla oli tässä tekstipohjassa jo mun ite ottamat kuvat aikasemmi, mutta sitte mikko tuli ja sano, että sillä on kamera mukana nii se räpäsäs pari kuvaa ni päätinki laittaa nää kuvat tähä postauksee ja säästää ne mun omat seuraavaan:) Äske tossa kerkesin vähä lukee bilsan kokeeseeki, jes! Eli siis mikko jää meille yöks, en tiiä mitä tehää, käyää ainaki ostaa irtokarkkeja ku sittarissa viis euroo kilo! nojoo ois jotai muutaki kiva kehitellä, koska sitte koko muu viikoloppu kokeisii lukemista....yäää mite jaksan, no en mitekää. Tää teksti nyt takkuilee iha sikana tai ainaki tuntuu siltä nii ehkä lopettelen... moido!


6 kommenttia :

  1. mua on kauheesti häirinny sellane kysymys et onks toi mikko ollu sen povipommi ronja korhosen kanssa yhes ;d??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on se ollu:DDDD

      Poista
    2. Pakko vastata nyt tähän että ei tollasilla vanhoilla jutuilla oo mitään väliä, varsinkin kun se ronjan ja mikon juttukin oli vähän erilainen kun petran ja mikon suhde! :) tai ainakin näin sivusta seuranneena oon sitä mieltä :D mutta joo pakkohan toi oli kysyä jos häiritsi :D ja petra, kiva postaus jälleen!

      Poista
  2. oot älyttömän kaunis! :--) muutenki tosi ihana blogi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo einii, mitä sitä vanhoja muistelemaa ..:) ja kiitos kaikki taas <3:)

      Poista