9/01/2012

hello september

 hello september, hellohellohello! Eli nyt on alkanu syksy, tai ainakin mä miellän syyskuun syksynä. Tästä huomaa, että kaikki kaupat on täyttyny aivan ihanilla uusilla syksy vaatteilla, ihania neuleita ja lämmintä vaatetta! Ite oon nyt jonki aikaa metsästäny kaupoista jonku laista neuletta ja tänää löysin jesjes! Hirveesti oli kyllä neuleita mut oli vaikee löytää just se mun oma neule, mutta veromodasta se sitten löyty. Eli siis kävin iskän kaa kaupungissa kiertelemässä ja ostin itelleni sen neuleen ja huivin! Nii ja huoneesee pari juttua. On jo jonki aikaa ollu tarkotus tänne iskän luo verhoja hankkia, mutta ainaku ollaa menty verhoja ettimää nii ollaa ostettu vaa kaikkee muuta eikä just niitä verhoja! nojoo ehkä neki ajallaa löytyy, hope so.

neule veromoda, huivi lindex

tästä kappaleesta tulee iha bilefiilis, ja sitä tarvitaa tänää!

6 kommenttia :

  1. petra auta mua!! mä en saa millää mun blogista noita kuvien reunuksii pois!:D:D eikä googlesta oo apua. Mite siä oot saanu ne poikkee??:D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla oli joskus iha sama ongelma!!!! mutta siihe vaikuttaa se blogin malli ku niitä voi vaihtaa nii siellä on pari sellasta mallia missä niitten kuvien reunassa ei oo reunuksia:)

      Poista
    2. okei kiitti, pelleilen sit ton kaa viel vähän lisää!:)

      Poista
    3. joo mullaki se oli vähä pelleilyä:D

      Poista
  2. mistä noi ylemmän kuvan tavarat on ja paljon maksoi:)? ja tohon kuva juttuun, että siellä kun on se "mallin suunnitelutyökalu" tai se, niin siellä pitäs olla kohta "lisäasetukset" ja sieltä "kuvat" nii sieltä voi laittaa et haluuko kuviin reunukset vai ei:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noi tavarat on sinopeeristä ja no noi peltirasiat makso yhteensä 30e ja sitte tuo magazine oisko ollu 20e jotai tollasta ne mun mielestä oli:)

      Poista