9/04/2012

ei otsikkoa

Moikkamoi! Ei kyllä hirveesti oo ylimäärästä aikaa ku tuolla lukiossa opiskelee, en kerkee rauhassa istahtaa kotona alas kun vasta tällei ilta myöhää ja vähä kattomaa telkkaria ja käymää täällä blogin puolella! Nojoo ei pidä sitä nyt miettiä kun ei se mihinkään muutu eikä siitä mihinkään pääse. Sitte aamullaki mulle tulee AINA kiire vaikka ois kui paljo aikaa... eilen alko koulu kasilta ja heräsin kakskyt vaille mut olin jo tasalta koulussa!!! ja sitte tänää oli varmaa puoltoista tuntia enne lähtöö nii oon just ja just koulussa vaikka oli sellaset tunti 20 min enemmä aikaa ku eile:D eli siis aina mulla on kiire enkä oo oikei ikinä ajoissa....nojoo mutta eilen alko salkkarit ja huippis jesjes!
ja sitten pari huonolaatuista kuvaa.

 olis viikko aikaa lukee toi paska kirja ja oon sivulla 20!
 jeeee eile tuli uus missmix, sitä yritän kanssa parhaani mukaan lukea vaikka olis tärkeempääkin...
 hei jes! alan tajuamaa kemian laskuja, hih oon ilonen! muuta en sitten tajuukkaan

hei kertokaa mulle ihan oikeesti miks otin ton kirjan...ääää näyttää jo ulkoopäi iha urpolle!

ei mulla muuta yritän ees vähä keretä kattoo bbtä moidoo!

2 kommenttia :

  1. no ota joku toinen kirja:D kyl sä vielä kerkeet jos varsinki jos oot lukenu tota vasta noi vähä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä jaksa yhtäää ku luen ton ja ku oon kirjottanu ne alku jutut ja kaikki ja vaihoinki jo kerra sen nii en enää toista kertaa jaksa :D

      Poista