8/29/2012

"onepiece"

Jee nyt mullakin on onepiece! Nojoo mutta tosin tuo ei oo aito, mutta super hyvä kopio!! Sain ton iha yllärinä ku sanna oli saanu siskoltaa tuliaiseks jostai etelästä eikä sanna tosta oikei innostunu nii lahjotti sen sitte mulle. Ei mua häiritse vaikka tuo ei oo aito ku se on kuitenki niiiiiiiiiin samannäköne ku ne aidot! hih.




Siinä oli muutama kuva ja nyt tää lähtee lukee kirjaa ja tekee läksyjä moidoo!

eiku hei vielä sellane juttu että käykää kattoo tää nettisivu: http://www.ragechill.com/
Tuo on iha hyvä paikka mistä kuunnella musiikkia, ku ainakaa mulle ei ikinä tuu kappaleitten nimiä mielee nii tuolta tulee vähä kaikkee millasta sitte haluuttekaa kuunnella..tainii jo noo käykää kurkkaa!

4 kommenttia :

  1. Hyvä me feikki one piecen omistajat! ne näyttää ulkoo iha samalle, mut mul tuo o sisält kivan pehmee mut tuntuu nukkaantuva ja onks sul hupus vähä saumat sillee "keske"?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jesjes hyvä me! en mä tajunnu että mite keske :D

      Poista
  2. Ihana blogi sulla, oon lukenu jo pidemmän aikaa ! :)
    Käy kurkkaa mun jos kiinnostaa! :> www.lovepacking.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kiitos, kiva kuulla! ja kävin vilkasee nii iha kivaltaha seki vaikutti!:)

      Poista