8/27/2012

PPETRAU


 Tuli ihan näi mielee että tossa on mun instagram, että sieltä kautta voi myös seurailla ja tänää huomasin, että mulla ainaki iphonessa on vaihtunu facebook ja instagram iha erilaiseks, ehkä vähä
tyhmemmäks!
 
 Eilen oli tuuren synttärit äitillä ja huomenna täällä iskällä. Tossa kuvassa on mun serkku ku ne oli kans meillä ja sitte tytöille lakkailin kynsiä. Ja mulla nää postaukset nyt on jotenki hätiköityä ja tää postaamine tuntuu muutenki jotenki hätiköidyltä ainanki mun mielestä, toivottavasti siellä jaksetaan silti seurailla. Muttakun hirveesti menee aikaa koulujuttujen kanssa viikolla ja sitten vielä harkat päälle nii ei kerkee mitää muuta tehä! Viikoloppuku tulee nii sit haluis olla vaa menossa kun ei näi
viikolla oikei kerkee ja sitten blogi kärsii!

Tänää oli iha pakko käyä ostaa pari täydennystä meikkipussiin, kun eile aamulla huomasin, että ei meikkivoiteesta tuu enää yhtää mitää nin päädyin taas samaan meikkivoiteeseen, tuttuun ja turvalliseen. Ripsari oli kans pakko ostaa ja mukaa tarttu gt:stä myös tuo meikkivoide sivellin!

Mutta joo näkyilläääää!!

2 kommenttia :