6/28/2012

HARMITTAA

Moikka vaa... tossa on nyt kuvia eiliseltä ja tältä päivältä. Tossa on nuo pari kuvaa kans mistä näkee mun tavan siivota vaatekaappi eli siis kaikki vaan lattialle ja nuo missä oon iha märkä nii kastuin ku lähin ajaa skoballa keskustaa ja sit alko sataa ihaaaan sikana ja sen takia ostin ton mustavalko raidallisen paidan, koska oisin muute vilustunu tai siis ku iskä tuli keskustaa nii se osti.. Joo ja mitäs tässä, tää koko viikko on ollu sen asunnon remppailua ja noh... tää yö on vika jonka nukun tässä talossa...oon vaa itkeny ja kaikkee, tai..no oon itkeny jo viimesen kuuauden ajan joka ilta tän muuton ja kaiken mahollisen hässäkän takia, enkä todellakaa oo ollu onnelline. Ehkä tää tästä ajan kanssa. Mutta en vaa voi käsittää että huomisen jälkee en vaa voi tulla omaa kotii... Ja ykski päivä ku oli tarkotus mennä iskälle nii pistin iha automaattisesti vilkun ja olin kääntymässä tähä omenakujalle... voi ei alkaa taas itkettämää :( Toivon että kaikki ajallaa järjestyy, muttaku kaikki tapahtuu nii nopeesti, äitin ja iskänki erosta on vaa puolvuotta... Joo mutta siis huomenna on muuttopäivä ja pitää vähä vielä pakkailla ja muute PAKKAMINEN muuton takia on ihan perseestä iha oikeesti varsinki ku mulla sellaset 6 kaappia täynnä tavaraa ja sitte tollane lipastoki, iha oikeesti huhheijjaa. Mut joo huomenna kahen jälkee lähen helsinkii tuuren ja iskän kaa, käyää ikeassa ja sitte mennää yöks meijän tutuille ja sitte seuraavana aamuna iskän kummitytön rippijuhlii. 
Mutta nyt YRITÄN käyä nukkumaa, voi olla että ei iha hetkessä uni tuu... :( hyvää yötä <3

2 kommenttia :

  1. hirmu kiva blogi siulla, ihanaa ku täällä mikkelin suunnallaki on näi hyviä bloggaajia! :--) lukijaksi liityin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaaa tosi kiva kuulla että tykkäät lukee mun blogia!!!:)

      Poista