6/26/2012

remontti reiska petra palveluksessanne!

!!MISTÄ IHMEEN SYYSTÄ NÄÄ KUVAT EI SUOSTU TEKEMÄÄ MUN KAA YHTEISTYÖTÄ VAA MENEE AINA IHAN VINKSINVONKSIN VAIKKA NE LUONNOKSENA ON IHA SUORASSA!!






Tossa ylempänä on siis kuvia eilisistä alennusmyynti löydöistä, oon ite ainaki tosi tyytyväinen ja paljon
haluamiani juttuja jäi vielä kauppoihinkin! En sen takia viittiny iha hirveesti tuhlata noihi mikkelin kappoihin ku parin viikon päästä kuitenki meen parin kaverin ja kummitädin kanssa jyväskylää shoppailee ja siis toine niistä kavereita on mun serkku mutta kuitenkin :) Pari sellasta juttua mitkä oikeesti oisin vielä halunnu ostaa nii oli ginatricon farkkuliivi ja hennesin rantahattu! Nii ja hei unohin noihin kuvii pistää että mistä ostin, mutta elikkä siis nuo oranssit farkut lindex, vihreä paita ginatricot ja pinkki paita vero moda. Oon myös tosi tyytyväinen itteeni koska kerta alennusmyynteihi menin, nii sillon ostan ainoastaan ale-tuotteita, ja kaikki mun ostamat vaattet oli -5o! jes! Eli säästin puolet nooista kaikista, hyvä minä!

Joo ja sitte tossa alempana pari remppa kuvaa sieltä uudesta asunnosta, eli siis niinku kuvista näkyy nii pääsin maalailemaa mun tulevan huoneen seiniä ja sain samalla idiksen tehä tonne seinää mun käden jäljet! Eli siis piirsin paperille mun käden ympärysviivat..vai mitkä ne on..nojoo nii ja sit pistin teipillä seinää ja maalasin päältä:) tuli iha kiva pikku yksityiskohta :).







Nii ja hei tuli vielä sellanen juttu mieleen tai siis etää kun mun oli tarkotus tehä eilen se postaus mutta en millään kerinny.. Ja aion tehä siihe postauksee sen haasteen minkä oon saanu ja sitte noista eilisistä ale ostoksista, MUTTA EN MILLÄÄN KERINNY! anteeks! mutta teen kyllä mahollisesti seuraavassa postauksessa sen haasteen, koitan muistaa ainaki! No mutta nyt mä tästä lähen joten hyvät illan jatkot kaikille mun ihanille lukijoille!

2 kommenttia :