6/20/2014

I'm alive

Long time no see! Apua mistähän ees alottaisin. Tää on ollu ihan vahinko, että en oo päässyt tänne postailemaan nimittäin oon tällähetkellä Englannissa kielimatkalla ja sain mun kotiin netin vasta tässä pari päivää sitte, eli oon nyt koneella ensimmäistä kertaa täällä. Mun oli tarkotus julkasta pari postausta ennen kielimatkaa, mutta sitte mä olin vaan huitelemassa kaikki kolme tätä matkaa edeltävät päivät ja paikkailun jätin viimeseen iltaan, niin ei vaan riittänyt yksinkertasesti aika! Mutta hei, täällä ollaan blogin puolella nyt, finally! Oon siis Torquayssa ja tulin tänne 10.6 ja täältä olis valitettavasti lähettävä 30.6. Matka on yli puolivälin ja pelkään jo lähtö päivää, tulee olemaan tosi rankkaa, koska täällä on vaan niin sanoinkuvailemattoman ihanaa! Mä nyt tulin pikasesti moikkailee ja laitoin toho tältä viikolta muutaman kuvan. Nytku mulla on tää wifi niin yritän tän matkan aikana vielä tulla moikkailemaan, yritän vähän kohentaa tahtia. Ainiin ja ihanaa juhannusta! IMG_2038 kaksiiii IMG_1942 IMG_2104 IMG_2050

24 kommenttia :

  1. Ooks tuol jonku sun kaverin kaa vai meniks yksi? :)

    VastaaPoista
  2. Onko tuo tyttö se joka on esim. näytelly Uudessa Päivässä? :) Ja tosi kiva ku pääsit postailee sieltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä on:-) mustakin oli ihanaa, että pääsin vähän ilmottelemaan missä päin mennään!

      Poista
  3. Ihan huippu tilaisuus tuo kielimatka ja vieläpä Englantiin! Pidä kivaa :-)

    VastaaPoista
  4. Kun sanoit että lähdit sinne yksin niin ootko tutustunu hyvin uusiin ihmisiin? :) Ku esim toi blondi tyttö ja sinä näytätte ihan siltä ku oisitte ollu kavereita ikuisuuden :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tutustunu ja varsinki amelieen joka mun kanssa noissa kuvissa on! Ja haha ollaan yhessäki puhuttu että oikeesti tuntuu että ollaan tunnettu ikuisuus <3

      Poista
  5. Katoinkin että toi tyttö on ollu Uudessa päivässä kun oon ohimennen kattonut :D ihania kuvia ja aurinkoa...ikäväh! tää Suomen kesä on aika karsee :DDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo täällä kyllä sattunu huippu säkä sään suhteen, kun joka päivä aurinko porottanut täydeltä taivaalta! Ja haha oon kuullut että suomessa sää ei ihan oo suosinut:-D

      Poista
  6. Pelottiko sua ennen tonne lähtöä että et saa kavereita sieltä tai et kaikilla on jo ne omat porukat ja sä joutuisit olee sitte yksin? (Kun kerran yksin sinne lähit :D) ku ite haluisin ens kesänä lähtee kielimatkalle, mut kukaan kaveri ei oo innokas tulee mukaan ni aattelin vaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei mua oikeestaan se pelottanut kun oltiin amelien kanssa jo vähän viestitelty ennen matkaa, että ties että joku on:-) Lähe ihmeessä kielimatkalle ja suosittelen, että yksin! Paras vaihtoehto ehdottomasti lähteä yksin ja paikanpäällä tutustua uusiin ihmisiin. Muutenkin suurinosa kielimatkalaisista lähtee ihan yksin:-)

      Poista
  7. Ihana postaus! Saako udella että mistä toi sun upea valkoinen mekko/hame on? :)

    VastaaPoista
  8. Onpa siellä kivan näköistä :)

    VastaaPoista
  9. tehkää joku video yhessä amelien kaa

    VastaaPoista
  10. hyhhyh ku oot lihonu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ANTEEEKS MITÄ!!?? petral on ihana kroppa!!

      Poista
    2. no ööööö. petral on oikeest tosi kiva kroppa. en mä ainakaa ikin mikää lauta ilman muotoja haluis olla....ei ois ees naisellista.

      Poista
    3. samaa mieltä oot kyllä vähä pullukka nykyää

      Poista
  11. ootteko te sun poikaystävän kanssa vielä yhessä ? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei olla mutta ihan kavereita ollaan:-)

      Poista
    2. miiiiiiiikssss:( olitte nii sulonen pari

      Poista