2/05/2014

liikaa sinistä ja valkeaa

IMG_7599
Nyt taas, kun postailemaan ilmottaudun niin tähän alkuun taas päivittelen perinteisesti missä mennään mun koneen kanssa, haha. Iloisin mielin tällähetkellä ainakin näppäimistöä näpytän sillä mun kone toimi tällä kertaa ihmeen nopeesti, tää on käynyt ilmeisesti jossain virkistäytymis lomalla ja jaksaa palvella mua taas hetken aikaa. Ehkä vika oli vaan tossa mun käyttämässä mokkulassa ja soneran yhteydessä kenties? Tossa kuvassa on muuten parit levikset jotka nappasin mukaan sieltä kirppikseltä, missä olin sunnuntaina myymässä. Meinaan noista leikata shortsit, mutta mulla on vielä vähän hukassa ajatus, että miten mä sen leikkailun oikein suoritan, kun en haluu "lahkeita" mitä joutuu käärimään, vaan haluisin sellaset purkautuneet leikatut u know? Eli jos jollain on jotain vinkkejä miten mä saan ne duunailtua niin vinkkiä kommenttiboksiin!
IMG_7611
idkuva
Tänään seikkailtiin hyörittiin ja pyörittiin tiian kanssa kaupungilla ja saadaan kyllä tiian kanssa ihan kiitettävästi aikaa kaupungilla kulumaan...ihan vaan kävästiikin glitterissä pikapikaa niin meillähän meni siellä jotain 15 minuuttia:-D. Mietittiin, että mitenhän kauan meillä oikeesti kestäis jos lähettäis kunnolla shoppilemaan. Ginatricon sovarissakin tuli niin kiire, että en kerennyt napittamaan mun kauluspaitaa edes kiinni ja takin alla olin maha paljaana, kun piti tiian kanssa juosta pika spurtti meiän molempien busseille. Sieltä sovarista kuitenkin nappasin taas sinivalko raidallisen paidan vaihteeks matkaan. Toivottavasti äiti ei lue tätä, koska sanoin sille, että en mä mitään ostanut :-D.
IMG_7612 IMG_7601
Ja tästä kuvasta sitten näette mikä on mun heikkous, no nää sinivalko raidalliset paidat! Tästä vielä uupuu kylläkin yksi trikoo huppari. Mä olisin tällä kertaa mielellään valinnut mustavalko raidallisena ton paidan jos vaan olisi ollut! Mä oon kavereillekin jo sanonut, että kieltäkää mua ostamasta noita raitapaitoja... No ei siitä sen enempää. Tänään oli muuten ihan sairaan rankka tanssi niinkun kuvastakin saattaa ehkä huomata klimppisten hiuksien perusteella.

Tänään alko uus jakso ja HUH, nyt voi huokasta. Mulla jäi ainakin yksi koe uusintaan mikä pitää hiihtoloman jälkeen tehdä..tai tällä hetkellä tiedossa yksi, toivottavasti niitä ei enempää tule! Tää jakso vaikuttaa ihan kivalta näin alkuun ja ihanaa, että mulla on pitkästä aikaa liikkaa! Se on aina ihana piristys päivien puolivälissä, tai varsinkin jos liikkaa on ekana niin päivä lähtee hyvin käyntiin. Nyt tää lähtee suihkuun ja ajattelin reippaana tyttönä aamulla lähteä salille ennen koulua, mutta lopullisen tuloksen näkee vasta aamulla jaksanko mä ihan oikeesti herätä.

Ihanaa keskiviikko iltaa kaikille!


10 kommenttia :

  1. Sulla on kiva blogi! Ja munkin heikkous on tuo meriteema... Mä rakastan taloja jotka on sisustettu noilla väreillä! Ah!

    Janina Lisa k

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja oon sun kanssa tismalleen samaa mieltä, ah että!

      Poista
    2. par aikaa tommonen sinivalko raidallinen merimies paita päällä ;) ja uimaan menossa! :DD

      Poista
  2. Hei mistä toi ihana raitableiseri on? :)

    VastaaPoista
  3. mist noi molemmat kollarit tos kuvasa o :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi mun on h&m miesten osastolta ja noi kaisan on kuulma ikuisuuden vanhat kanssa henkasta ja maukasta :-)

      Poista
  4. Missä tanssitte ja mitä lajeja? :)

    VastaaPoista