1/31/2014

minne tammikuu katosi?

Mikähän tätä konetta vaivaa, ei oo nimittäin nopeudella ainakaan pilattu...ei edes houkuttele tulla postailemaan, kun tietää, että kuvienlataamiseenkin menee yli tunti, hyh. Mä en oo muutenkaan saant revittyä itseäni tänne nyt koeviikolla, vaikka ei kauheesti ookaan ollut tekemistä, mutta se tunne, että jotain pitäisi tehdä tai jotain pitäisi lukea ei päästä mua blogin puolelle vaikka en oikeesti mitään koulujuttuja teekään, mutta se juuri, kun niitä pitäisi tehdä! Nyt mä kuitenkin sivuutin äikän kirjallisuusesseen ja pistäydyin tänne. Mä myöskin sorruin alottamaan uuden sarjan katsomisen, nimittäin dropdeaddivan kaikkien muiden ehdotuksista huolimatta, sain silti mun sarja listalle lisää ehdokkaita, eli koskaan ei katsominen lopu. Toi dropdeaddiva on kans ihan tosi koukuttava sarja!! Tai no mikä nyt ei olis? IMG_7590 idkuva Collage4
jeee wuhuu perjantai // ihana välipala netflixin seuraks // essin synttäri kortin väsäilyn lopputulos, wow jo 18?! // irrrvistys
IMG_7589 IMG_7581 Collage3
jaa taas yksi nami välipala // tiistain asua vaan // chillailuu aamutakki päällä ja toi panta on ollut koeviikon pelastus!! // kun kokeisiin pitäisi lukea niin ei oo parempaa tekemistä kun huulipunien testailu..?

Härregooood, miten voi kuuakusi hurahtaa ja vilahtaa ohi silmien näin nopeesti, niinku ihan oikeesti? Ja hui kamala, kun katon tammikuun postaus saldoa...9?! Toi oli kyllä jo ihan pohjanoteeraus, ikinä en oo näin laiska ollut. Ehkä se johtuu tästä pimeydestä ja kiireestä, että yksinkertaisesti aikaa ei vaan oo riittänyt kuvien ottamiseen. Mutta ihanaa, että tulee kesä ja en jaksa ees oottaa, että pääsee ottamaan kaikkia kivoja asukuvia ja muutenkin siidejä kuvia!! Mun vakkari kuvaaja, poikkis vaan lähtee keväällä kuudeksi viikoksi hollantiin! Ei mutta mä en malta enää oottaa, että kevät saapuu ja saa kävellä tennarit jalassa housujen lahkeet käärittyinä ja nilkat paljaana, ah. Mulla on mielessä myös ihan hirveesti kaikkee ihanaa ostettavaa kevääks! Voisin jossain vaiheessa vaikka väsäillä jonkun kevään must-listan? Kääääk, mutta jokatapauksessa yritän ryhdistäytyä postailujen kanssa ja se on nyt helpompaa, kunhan on wanhojen hässäkät sun muut hälinät ja hulinat ohi :-) ougaad huomenna on helmikuu?!

ps. Oon menossa mun kamun iinan kaa myymää karkkarin jättikirpparille sunnuntaina pääasiassa vaatteita! Kaikki vaatteet xs-s, noin suurinpiirtein. Ollaan siellä vissiin 8-17..tai no niin pitkään, kun tavaraa riittäneen, eli tulkaa ihmeessä moikkailemaan ja kiertelemään ja pääasiassa hakemaan meiltä ylimääränen tavara poies! :-)

8 kommenttia :

  1. sama,en voi uskoo että tätä vuotta on menny jo kuukausi :O

    VastaaPoista
  2. Niimpä, eka kuukausi on kyllä menny ihan hullun nopeeta! Toi kevään must-lista kuulostaa hyvältä, tee ihmeessä kunhan aikaa riittää. :-) ja eihän sitä kukaan voi aina olla blogin suhteen aktiivinen - hiljasempia kausia tulee ihan varmasti jokaselle bloggaajalle! Ja sullahan on vielä konekki temppuillu niin onhan tuo ihan ymmärrettävää. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanan ymmärtäväinen oot! Mutta niimpä välillä vähän sutjakkaammin tämä bloggailu sujuu ja välillä sitten taas vähän hitaammin:-) ja jep mun pitää vaan toivoo, että toi kone ei kokonaan pimahda!

      Poista
  3. tykkään ihan jättejätte mycket ku sun postauksissa on aina semmost arjen-ilon-fiilistä :D! kivaa arkihöpöttelyä<3

    VastaaPoista
  4. Sähän olit viime kesänä parkkiperhosena, niin aijotko hakea tänäkin kesänä sinne vai onko muita kesätyö suunnitelmia?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ajatellut, kun oon jo kahtena edellisenä kesänä ollut...muuten suunnitelmat vielä auki:-)

      Poista