1/23/2014

whatsapp kuvia

haha moi! Muistatteko, kun sillon joskus mainitsin postauksesta johon laittaisin sellasia kuvia mitä on tullut läheteltyä kamuille whatsapissa? Noh mä nyt teen sen, kun oon niin levottomalla tuulella, että se sopii tähän hetkeen nyt niin hyvin, eikä mulla muutenkaan olisi oikein mitään muutakaan. Mä en viittiny iskee tähän sellasia kuvia mitkä saa oikeesti muut itkemään, eli vähän miedompia kuvia niin sanotusti. Kukaan ei varmaan ymmärrä tällästä postausta, mutta tänään äikän tunnilla pitäessäni puheen kaikesta pinnalisuuteen viittaavasta, niin tää rikkoo ainakin pinnallisuuden rajaa. Noista kuvista vois vaikka luulla, että mun silmät on ihan luonnollisesti aina kierossa. Mä nyt julkasen tän ennenkun päätänki olla julkasematta. Kertokaa toki, että onks tälläsiä kiva nähdä jatkossakin, epäilen kyllä. Mutta lupaus mikä lupaus. Noniin painan julkaise nappulaa än yy tee nyt.Collage Collage1 idkuva

18 kommenttia :

  1. hahahh julkase vaa enemmän näitä hauskaa nähä tällasia postauksia normien välissä!! :D ps. sulla on ihan hirmukiva blogi ja oot tosi kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voishan sitä tietysti:-D kiitos paljon! :-)

      Poista
  2. Nää on just parhaita!
    Kavereilta saadut wa-viestit on paras tapa piristää spontaanisti, niin miksei bloggaajat tekis samoin?
    Kiitos tästä:)

    VastaaPoista
  3. oot ruma ku naurat hyi vittu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siihenhän mä noita kuvia ottaessa oon pyrkinyt:-D

      Poista
  4. Haha :D vähänkö hauska postaus! Lisää tälläsiä :D

    VastaaPoista
  5. eikää en kestä tota lucia kuvaa!! :-D muuteki iha huippuja ja muistuttaa niitä kuvia mitä itekki lähettelen! Todellaki jatkossa näitä ja voisin varastaa tän idean omaanki blogii, jos käy! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha sen kun varastat ;-) ja mä huomasin että oon vahingossa lisännyt kaks samaa kuvaa :-D

      Poista
  6. haha voi ei, ihanaa että joku uskaltaa julkasta jotain tällastaki, pinnallisuus sikseen! tällasia ehdottomasti lisää :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla tälläsestä postauksesta tollasta palautetta! :-)

      Poista
  7. oot ihan huippu ku laitat tollasia! niin monella se blogi on pinnalline ja ihanaa lukee blogia joka ei oo vaa pinnallinen :) lisää tälläsiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huippua huomata kans, että lukijoista löytyy niitä "ei pinnallisia" ja osaa ottaa tälläset postaukset ihan vitsinä! :-D

      Poista
  8. Haha oot tosi ihana! :D Tosi hauska tää postaus ja lisää vaan näitä ;)

    VastaaPoista
  9. huippu postaus! ihana petukka:)

    VastaaPoista