12/18/2013

tontun hommia

IMG_6426 pipopää3 IMG_6423 pipopää
Kameraan ei juurikaan ole ilmestynyt kuvia ja puhelimessa olevissa kuvissakin kaikissa mulla on toi sama pipo päässä:-D. Ei mahda mitään nyt sitten saa luvan olla kolme pipopäässä-kuvaa. Mä en tiiä mitä te tykkäätte näistä puhelinkuvista postauksien välissä, mun mielestä nää tuo vähän enemmän "todellisuutta" esille, tai miten mä se sanoisin...niinkun sillein joissain tilanteissa nopeesti näpsästyjä kuvia. Nää kuvat nyt on huonoja esimerkkejä sellasesta, mutta kuitenkin hahah. Saikohan kukaan mun ajatuksesta kiinni?
Mut niin joo mä ostin ton pipon viimevuonna rukalta ja löysin sen taas käyttöön. Se sopii yllättävän hyvin ton mun punasen takin ja kaulahuivin kanssa, niinkun tossa ylempänä kuvassa onkin.

Nää kaks edellistä päivää, tai siis eilen ja tänään oon kulkenut koulun jälkeen joululahjoja metsästellen. Ei oo mitään kivempaa, kun keksiä ja ostella kavereille, perheenjäsenille sun muille joululahjoja! Ja antamisen ilo on ihan mahtavaa. Mä kävin tänään ostamassa myös paketointi tarvikkeita, en halunnut mitään perinteistä tonttujoulukuusihärpäke paperia vaan tyydyin älyttömän yksinkertaseen. Kääk en malta oottaa, että saan antaa noi kaikki lahjat. Mä oon tän illan ollut tonttu ja paketoinut noita, tossa menee kyllä yllättävän paljon aikaa! Mulla jäi vaan vielä muutama paketti paketoimatta, kun naru loppui yllättäen. Enkä suostu ottamaan täältä kotoonta mitä tahansa, vaan sen pitää olla just tota mattavalkeaa! Käyn siis vielä huomenna koulun jälkeen nappaamassa sellasen matkaan. idkuva 312
Mulla on huomiseks suunnitteilla tehdä viimein postaus siitä miten muokkaan kuvia, lähinnä ennen ja jälkeen kuvat! Tuun sen tekemään jos joulusiivouksen lomassa jossain välissä kerkeän. Hyvää yötä <3

8 kommenttia :

  1. Joo tee semmonen miten muokkaat kuvia! Ja mieluiten laita siihen sittenh semmosia "vertailukuvia" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkotatko noilla vertailukuvilla juurikin sitä, että laitan originaalin ja muokatun kuvan vierekkäin vai?:-)

      Poista
  2. Puhelinkuvat välissä on kivoja ja mä ainaki tajusin ton sun pointin :D noi paketit on tosi söpöjä ku ne on ihan vaan yksinkertasella paperilla paketoitu eikä sellasella perus, olispa itekki tajunnu ostaa tommosta ku lahjat oli vielä paketoimatta.. ehkä ens vuonna sit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah no kiva kuulla! Ja jep mäkin tukkään just siitä, että noi on yksinkertaisen kauniita:-)

      Poista
  3. Oi miten kauniita paketteja! :)

    inkalexandra.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Ootpa kaunis ja ihana blogi:)

    http://just-fucking-go-for-it-karo.blogspot.fi/

    VastaaPoista