12/11/2013

kauhee kiirus

IMG_6290 ääääää IMG_6318 idkuva IMG_6294
Morjens! Vihdoin eksyin tänne. Teen postauksen pikapikaa kaisalla eilisten pikaräpsyjen kera. Tässä
mulla on muutama minuutti aikaa postailla kkunnes pitää jo juosta tanssitunnille kaisan kanssa. Kunnon kuvia yritän viikonloppuna ottaa vaikkei sillonkaan oikein ole aikaa mihinkään, kun oon pääkolmantena jalkana menossa! Lauantaiks alustavasti suunniteltu toista neljäntähden illallista..toivottavasti onnistuis, nimittäin tekis just mieli vaan istahtaa alas ja mennä valmiiseen ruokapöytään. Varsinkin, kun mä oon viikonlopun ihan itsekseen ja ruuan laitto ei oo ihan mun juttu. Kuolen varmaan nälkään muina päivinä, mutta onhan noi kaupan valmis pizzat ja pastat ihan okei? Hehe. Nyt pitää vaihtaa vähän rennompaa päälle ja suunnata sinne tanssiin, kuullaan viimeistään viikonloppuna. Yritän tsempata, mutta ei oikein löydy oikeaa rakosta edes kotona kuvia ottaa, kun koulun jälkeen usein suuntana sali ja sen jälkeen tuun kotiin ihan mahtavan näköisenä, joten en oikein innoissaan kameraa silloin pyörittele. Mutta mutta nyt on laitettava menox, mo!

6 kommenttia :