12/08/2013

joulun toivelahjalista

toivelistaa

1. oih, oon pitkään halunnut tollasta lyhyttä aamutakkia ja toi olisi ihan täydellinen. Bongasin ton eilen jyväskylän H&M:ltä ja rakastuin tohon, varsinkin tohon väriin.

2. Katoin koko syksyn Gossip Girliä ja jäin siihen ihan koukkuun. Toi sarja vaan loppuu netflixissä neloskauteen, joten toi 5. kausi olisi ihana löytää pukinkontista, miksei myös 6. kausi.

3. Daniel Wellingtonin kello. Mä tykkään tosi paljon käyttää kelloa ja mun edellinen...no oon tosi     kyllästynyt siihen. Toi DW olis just se mun juttu. Kuolaan noiden kellojen perään. Haluisin ton juurikin tolla vaaleen ruskeella nahkarannekkeella. Lisäks tollanen kankainen ranneke olis ihana!

4. Onko ihanempaa kuin yökkäri shortsit ja polvisukat!

5. Mulla on paljon kaikkia kivoja kynsilakkoja, mutta niiden pinta pysyy aina tosi epäsiistinä, koska mulla ei oo hyvää päällyslakkaa. Haluisin jonkun laadukkaan sellasen, joka pitää myös lakan pidempään kynnessä!

6. Mun luotto huulirasva on lopussa ja oon kuullut tosta eos huulirasvasta kehuja, joten joku tosi hyvä huulirasva tekis terää pakkaskeleille. Juurikin toi huulirasva olis ihana ulkomuodonkin takia:-D.

7. Tollanen pipolapasetkaulahuivi setti olisi aivan ihana! Toi kyseinen setti on H&M:ltä.

8. Tartteisin tollasen peruneuleen ja siistin kauluspaidan. Toi kyseinen neule löytyykin mun päältä edellisestä postauksesta kuvasta joka on otettu henkan ja maukan sovarista. Toi olis älyttömän ihana varsinkin valkoisena, mutta harmaakin on kyllä tosi kiva. Mulla löytyy tosi huonosti kaapista tollasta avonaista neuletta. Kauluspaita löytyy ginatricosta!

9. Kaikki noi vaateongelmathan saisi myös sisällytettyä lahjakortteihin, lahjakortteja on aina kiva saada, niin voi ostaa jotain mieleistä!


No siinä oli joitain toiveita, mitä mieleen putkahti! Listasta unohtui suklaa, mitä on joka joulu pakko saada. Kyllähän noita toiveita keksis vaikka millä mitalla, laukkua, lakanoita, tossuja, lisäsalamaa....lista vaan jatkuisi, mutta eihän kaikkea voi eikä ole kiva toivoa, koska yllätykset on parhaita! Löytyykö kenties teidän toivelahjalistoilta samoja juttuja? :-)

10 kommenttia :

  1. Aivan ihania lahjatoiveita! :-) Rakastan DW kelloja ja sain vihdoin ja viimein ostettua sellaisen! Asuista saa niin mukavan näköisiä laittamalla tuon kyseisen kellon ranteeseen :-) En tiedä yhtään onko aijemminkin ollut näin, mutta ainakin tänne mun kotikulmien kellokauppoihin on rantautunut vihdoin nuo DW kellot. Kiva kun voi käydä paikan päällä kokeilemassa kun normaalistihan kaikki tilaa niitä netin kautta. :-)

    melluuuuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep oon ihan samaa mieltä!:-) ja jep mäkin huomasin, että timanttisille oli noita ilmestynyt!!

      Poista
  2. Paljonkos nuo kellot maksaa? Ihana blogi muuten, yks lemppareista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi kyseinen on vähän päälle 150e. Ja kiitos paljon, kiva kuulla!:-)

      Poista
  3. Moikka! Mä valitsin sun blogin viiden parhaan joukkoon linkatuista blogeista :)!
    http://sowhatbyiitun.blogspot.fi/2013/12/5-parasta-blogia.html <-- se löytyy tuolta :)!

    VastaaPoista
  4. Suosittelen lämpimästi eos-huulirasvaa, mutta muista pyytää "summer fruits", sillä sen tuoksu on aivan ihana ! <3 se tuoksuu niiltä persikkakarkeilta !:) ne muut hajut sen sijaan ei oo mistää parhaasta päästä...joten muista: summerfruitssummerfruitssummerfruits !

    VastaaPoista
  5. mistä tuo kyseinen huulirasva on? :)

    VastaaPoista