11/03/2013

NEW YORK haul

Noniin vihdoin ostoksiin! Tää ostosten esittely tuleekin juuri sopivaan paikkaan, sillä enää on boston jäljellä ja siellä ei ostoksia oikeestaan tehtykään! Mä en kauheesti ala noista sen enempää selittelemään, antaa kuvien puhua puolestaan.
IMG_4953 IMG_4959
Mä en tolta reissulta paljoa koruja ostellut, mutta en niitä muutenkaan juurikaan kauheesti ostele. kaikki korut: forever 21
IMG_4964
Oi että, noi essie kynsilakat oli tuolla jenkkilässä niiin halpoja! Harmi, että en ottanut niitä mukaan enempää...Noiden hinta euroina oli vähän alle 6 e!!
IMG_4967
IMG_4971
NAKED luomivärisetti ja miten ton toisen nyt sanois, luomivärin pohjustusvoide..? :-D Pitää kuitenkin luomivärin paremmin kuosissa. sephora IMG_5016
forever 21, American Eagle, forever 21
IMG_5006
new york yankees
IMG_5004 IMG_5063
Mulle hollisterilta kollaripökät ja poikaystävälle huppari. Haha jälkeenpäin tajusin, että noihan on ihan samaa sarjaa, kun molemmille valitsin valkoista :-D IMG_5056
Levi's, American Eagle
IMG_5014
Molemmat: forever 21
IMG_5026
H&M
Mä ajattelin, että tonne likkeeseen ei tarvitse mennä, kun kuitenkin suomesta löytyy melkein samoja vaatteita. Onneks kuitenkin menin, sillä oon suomesta meinannut aikaisemmin ostaa ton saman laukun ja tuolla jenkeissä toi oli vielä 10e halvempi! Toi on just hyvän kokonen, hyvin mahtuu kamera ja lompakko!
IMG_5066
pipo: American Eagle
IMG_5032
Aeropostale
IMG_4933
Nike free run 5.0
IMG_5041
Vans
idkuva IMG_4946 IMG_4940 IMG_4947 IMG_4950
IMG_5008 IMG_4930
Victoria's secret
oioioi tuolta olisi voinut ostaa vaikka kaiken!

Ja siinä ne sitten oli, mitäs tykkäsitte? Löytyikö suosikkeja? Mä taisin ainakin rakastua forever kaksykköseen ihan täpöllä, kun suurin osa vaatteista on sieltä.

35 kommenttia :

  1. Miten sait vaihdettua bloglovinissa sun blogin osoitteen? vai lisäsitkö blogis ihan uudestaan sinne? :) toivottavasti vastaat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua! Mä
      En muista kyllä ollenkaan...vastaan tähän uudelleen jos tulee mieleen :-(

      Poista
  2. mitä noi kolme suihkutettavaa justkaa vs'stä on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ups mulla oli noista ihan erillinen kuvakin, mutta unohin lisätä sen..pitää lisätä kun pääsen kotiin! :-D mutta mun mielestä noi on vähän niikun vartalotuoksuja tai sen tapaisia:-) hyviltä ainakin tuoksuvat!

      Poista
  3. Onks noil aeropostalen kengil hyvä kävellä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ainakin näin alkuun mitä eilen vähän pääs kokeiluun niin vaikutti ihan hyviltä! Toivon vaan, että noi ei lörähdä ihan löysiks :-D

      Poista
  4. Aivan huippuja ostoksia, ei lieventäny nääkään matkakuumetta yhtään! :D Paljon sulla suunnilleen meni rahaa reissuun? Ihan mielenkiinnosta ku ite joskus suunnittelis tuonne reissua ja voisin kuvitella että aika samantyylisesti shoppailisin ku sää.. Ei tietenkää tarvii sanoa jos et halua :p Nuo hollisterin collarit ja noista kahdesta erikoisemman mallisesta neuleesta tuo oikella puolella oleva harmaa aivan ehottomat lempparit näistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oivoi! :-D En mä kyllä mielellään tänne kaikkien nähtäville viitsi mitään rahasummia raapustella, enkä oikeestaan edes tiedä vielä paljon mulla meni! Ja jep mäkin tykkään noista collareista ja tosta jakusta hirveesti! :-)

      Poista
  5. ohhh, you´re making me jealous!! :D

    VastaaPoista
  6. Kuinka paljon nuo naked paletit makso ? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oisko toi eroissa ollut noin 20e, ei ollenkaan paha!

      Poista
  7. Aivan ihania ostoksia! ♥ Oon niin kade!

    VastaaPoista
  8. essien kynsilakathan on suunnilleen tota luokkaa kaikkialla.... paitsi tietysti suomessa, huoh! :D

    VastaaPoista
  9. Minkälainen hintataso siellä muuten oli?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin matalampi kun suomessa! Kaikki merkkikamat on esimerkiks noin puoleen hintaan :-)

      Poista
  10. eikä mitä ihanuuksia! varsinkin noi meikit voisin itelleni huolia ;-)

    VastaaPoista
  11. Paljon noi free runit makso tuolla ? Ees suunnillee jos voisit kertoa ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi oli 100 dollaria eli siis noin 70 euroa! :-)

      Poista
  12. oi vitsit noi kaikki vs:än ostokset on iha täydellisiä! :-)

    VastaaPoista
  13. eiii oon niin kade ku oon ite kuolannu noita urban decay paletteja jo jonki aikaa mut en oo oikee suomesta löytäny!! ihania ostoksia :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin kans ja kun sattu eteen niin nappasin samantien matkaan!:-D Löytyisköhän sit jostain netistä vaikka?

      Poista
  14. sullahan oli ennen se iphone 4 tai 4s nii onks sulla siihen niitä kuoria kuin paljo? ja voisitko myyä niitä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli mulla jonku verra mut osa on rikki ja muutenki ne on aika kulahtaneita...meinaan lahjottaa jo niitä yhelle kaverille. Mutta kantsii käydä mikkelin reaalikirppiksellä kattelee! Siellä on joitain tosi hienojaki ja siis ne ei oo kenenkään vanhoja vaan ihan uusia pakkauksissa :-) niiin ja ei oo kalliita!!

      Poista
  15. Ihania ostoksia! Vanha postaus mutta löysin sattumalta googlen kautta! Alla viikko ja pääsee itsekin shoppailemaan Nykin kaduille <3 :)

    http://tartu-hetkeen.blogspot.fi/

    VastaaPoista