11/19/2013

lazy day

IMG_5166 kaksii IMG_5687 idkuva IMG_5684 537335_10152162737579863_1073506506_n – Kopio
Heipparallaa! Ylempänä kuvaa vähän jostain viimeviikon asusta jotka tungen tänne nyt muuten huonon kuvasaldon takia. Elikkä koeviikko vaan lähestyy lähestymistään ja..no.. mulla ei ole minkään näköistä stressiä. Tää on vaan vähän huolestuttavaa, kun en saa mitään aikaseks! No mutta stressataan sitä sitten vasta koeviikon jälkeen. Sain eilen kaisalta just vinkin, että on kuulemma tehty tutkimuksia siitä, että kuka vähiten stressaa pärjää parhaiten ylioppilas kirjoituksissa. Okei no siihe pitäisi sitten kylläkin sisällyttää se lukeminen ja pänttääminen ilman stressiä u know? Mä en jaksa lukea mitä kirjoitin ja musta tuntuu, että tosta tekstistä tuli äly sekava, mutta so what. Mulla on nyt just ihan tollanen "so what" fiilis kaikkeen. Tänäänkin jäin aamulla sänkyyn vaikka olisi pitänyt historian tunnille mennä, mutta ajattelin, että turhaan mä sinne meen, kun sieltä pitäisi kesken kaiken lähteä hampilääkäriin. Ja hyi että mä inhoon hammaslääkäriä. Varsinkin, kun mulla paikataan reikiä lähes joka kerta. Tänäänkin, kun makasin siinä operoitavana ja sanottiin, että haluutko puudutuksen, kun paikataan kaksi reikää etuhampaista. Yleensä aina otan puudutuksen, mutta nyt se olis tullut johonkin pahaan paikkaan mikä olis sattunut ihan jäätävästi kuulemma niin piti kestää sitä kauheeta vihlomista poratessa, mulla valu vaan kyyneleitä ja toivoin, että joku olis pitämässä mua kädestä, haha:-D. Pienempänä äiti aina pitikin mua hammaslääkärissä kädestä, kun aina itkin niin paljon. Eli siis joo, hammaslääkäri on mulle paha paikka. Ja ketä tää kaikki kiinnostaa?! Petra hei, ei ketään...No mutta joo siis ton hammaslääkärin takia kerkesin kouluun vasta vikalle tunnille, kun hyppytuntikin sattui hammaslääkärin jälkeen juuri sopivasti. Tuntui kylläkin aika turhalta mennä kouluun vaan kuvis tunnille. Pukeutuminenkin oli kyllä rento niinkuin muukin päivä.

Kauhee puheripuli, ripuli nimenomaan, kun ei mitään fiksua sanottavaa taaskaan ollut. Nyt suihkuun ja natinati, hyvää yötä!

8 kommenttia :

  1. Nää on just niitä parhaimpia postauksia kun kerrot vaan miten päivä on menny ja poikkeet asiasta toiseen ja tuot oman ittes hyvin esille sitä kautta ! :) ihanaa luettavaa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kiva kuulla, että en turhaan kirjottele! Kiitos :-)

      Poista
  2. Mua pelottaa kans hammaslääkärissä!!! Tai se on just se pahapaikka, jota stressataan etukäteen ja kuitenkin hammaslääkärin tuolista poistutaan voittajana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on ihan kauhee! En vaan ymmärrä...Mut jep, sen jälkeen on niin voittajafiilis! :-D

      Poista
  3. Hyii mäki inhoon hammaslääkäreitä, ennen vastaanottoa tuntuu että pyörryn ja muistan ku multa paikattiin ensimmäinen ja ainut reikä monta vuotta sitten niin itkin hirveesti ja puristin vaan jonkun hammashoitajan kättä :D mutta sulla on ihana tyyli:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah oivoi, mullakin paikataan reikiä aina yhyy pelottaa jo seuraava kerta... Kiitos paljon! :-)

      Poista
  4. Miks mä löysin sun blogiin vasta nyt?? vauu, rakastuin<3 ihana kaunokainen siellä ja upeita kuvia, melkoisen täydellinen blogi kerrassaan. :3 eli täältä uutta lukijaa kehiin =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ihanasta kommentista <3! Kiitoskiitoskiitos! Tervetuloa lueskelemaan :-)

      Poista