10/05/2013

new boots and red lips

Mun piti tulla tänne sen koostevideon kanssa ja oon saanutkin sen valmiiks, mutta moviemaker ei suostu lataamaan sitä ollenkaan! Se lataus jostain syystä pysähtyy aina 36% kohdalle... help me. Niin mua inhottaa tulla taas samantyylisen postauksen kera mitä edellinenkin oli. No mutta kerta video ei wörki niin ei pakolla. En tiiä mitä mun pitäis tehdä...alottaa kokonaan alusta? Yhyyyyy. Jos toi ei nyt mitenkään onnistu niin ehkä alusta sitten on vaan alotettava.
blck IMG_3221 idlips IMG_3364 musta
Mutta mutta! Vihdoin torstaina sain postista noi mun uudet bootsit! Halusin tollaset jo viime syksynä, mutta mistään en oikeen löytänyt. Tykkään erityisesti noista bootsien kultasista soljista..noi on just mun tyyliset. Eli tilasin noi new lookista! Hintakaan ei todellakaan ollut paha. Ja mitä mieltä ootte punasesta huulipunasta! Voisin käyttää useemminkin.

Eilen olin iinalla yötä ja tehtii ihananihanaa kanasalaattia ja tänään käytiin Mikon perheen kanssa rossossa syömässä. Nyt ollaan mikon kanssa meillä ja kunhan vaan rentoillaan loppuilta. Mulla on tän viikon aikana salilla käyminen jäänyt ihan minimeihin joten huomenna pitäisi sinnepäin suunnata! Mulla alko myöskin torstaina uusi jakso ja se on taas ihan täynnä..mulla on kauheita aineita, mutta yritän tässä jaksossa tsempata jo oppitunneilla niin, että sieltä jäisi mahdollisimman paljon tietoa päähän. Ainiin ja muutin bannerin ulkonäköä, olin niin kyllästynyt edelliseen, kun joka toisessa blogissa oli samalla fontilla varustettu banneri, se ei enää tuntunut omalta jutulta. Nyt moido ja yritän taistella ton videon kanssa ahkerasti! :-)

Ja sitten mielipiteitä...kysymyksiin vastailu videolla, vai tekstinä?

20 kommenttia :

  1. oiii ihana!! heei muuten millon vastauspostausta? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! Ja ensviikolla ajattelin toteuttaa :-)

      Poista
    2. oho en näköjää lukenu kokonaa XD ku meinasin et jos olit vaik unohtanu mut joo siitähän sä puhuitki tos :DD

      mut joo videol vaik osa :)

      Poista
  2. Toi uus banneri on söpö! :) Musta on niin vammaa kun melkeen joka blogissa käytetään nykyään jossain kohtaa just sitä samaa fonttia, vaikka niitä kivoja on vaikka kuinka! :o

    VastaaPoista
  3. Uus banneri on kiva, ja toteuta videolla :)

    VastaaPoista
  4. videolla ehdottomasti! ja tosi kiva banneri :-)

    VastaaPoista
  5. VASTAUKSET VIDEOLLA

    VastaaPoista
  6. kiva banneri ja ihana sinä :-)

    VastaaPoista
  7. hei mistä tuo pipo on? :)

    VastaaPoista
  8. sopiipa tosi hyvin toi huulipuna sulle!:-)

    VastaaPoista
  9. Ihana postaus ja muutenkin tää sun blogis on täydellinen!<3 Olis kiva jos vastaukset tulis videolla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos älyttömästi! <3 Ja teen videolla jos vaan toi moviemaker alkais taas toimimaan...

      Poista