10/09/2013

18 eri asua

Mun moviemaker ei toimi...Koko eilisen illankin käytin sen kooste videon tekemiseen. Mä jopa alotin koko homman editoinnin ihan alusta ja silti ei onnistu. Taas sen videon lataaminen pysähtyy 36% kohdalle. Tosi ärsyttävää. Siksi mua ei myöskään kauheesti innosta alkaa kuvaamaan kysymyspostaukseen videoo, koska tiiän, että sen editoiminen ei tolla moviemakerilla onnistu...Eli onko kellään mitään ideaa jostain hyvästä, iisistä ja yksinkertasesta videon editointi ohjelmasta minkä pystyis ihan ilmasiks netistä omalle koneelle lataamaan?

Nojoo ei tosta sen enempää, mutta kun olin varautunut ton videon julkasemiseen eilen enkä saanut sitä tehtyä niin tänään koitin kaikkeni miettiä, että miten ja mitä mä tuun postaamaan. Kuvasaldokin oli pyöreä nolla joten oli pakko nopsaa vaan keksiä jotain..joten kokosin asukuvia kesä-syksy väliltä. Löytyykö lemppareita?

kollaasi1right
1     2     3
kollaasi2
4     5     6
kollaasi3
7     8     9
kollaasi4
10     11     12
kollaasi5new
13     14     15
idblack
16     17     18

28 kommenttia :

  1. Ompa ihania asuja! Mun lemppari on toi kymppi :-)

    VastaaPoista
  2. Ihania nuo kaikki asut! En kyl pysty sanoo vaan yhtä lempparia, mut kaikista ihanimmat: 6, 7, 8, 13, 14 ja 18 ;D

    VastaaPoista
  3. Sun asus on ihan mielettömän ihania, joka riviltä löyty vähintään kaks lempparia! :D

    VastaaPoista
  4. 2 ja 5 on lempparit :)

    VastaaPoista
  5. Ihania asuja! 4, 5, 10 ja 15 ainakin osu mun silmään yksinä kivoimmista :-)

    VastaaPoista
  6. Ihania asuja, ei noista lempparia vois sanoo. ♥

    VastaaPoista
  7. Nelosasu on kyllä ihanan rento! Sulla on kiva tyyli :)

    minttusblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. Sulla on aivan ihana tyyli:)! Mullakin on satunnaisesti toi sama movie maker ongelma :( että mullekkin sais vinkata jostain hyvästä videonmuokkausohjelmasta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!:-) ja jooo toi on tosi mälsää kun ei voi toimia kunnolla ääh!!

      Poista
  9. wwou ihania kaikki on sika vaikee valita lemppareita! mut ehkäpä 8, 11, 13 ja 16 miellyttää mua eniten :))
    oot niin kauniski ei hitto!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No wow vaan sulle siellä!! Kiitos mahdottomasti :-)

      Poista
  10. 1,6 ja 18!! Kaikki kyllä näytää sun päällä ihan törkeen hyviltä :)

    VastaaPoista
  11. Ihana postaus, ja kaikki asut on kivoja :-)

    VastaaPoista
  12. 6 !! ihan törkeen magee jakku

    VastaaPoista
  13. Ihania asuja!! lemppari on 11 !

    http://just-fucking-go-for-it-karo.blogspot.fi/

    VastaaPoista