9/10/2013

uusi punainen talvitakki

talvitakki talvitakki2
Siinä se nyt on. Mun uus talvitakki! Tuo väri on luonnossa paljon kirkkaampi punainen kun näissä kuvissa, mutta punainen kuitenkin. Tykkään tosta kyllä tosi paljon, enkä jaska oottaa että tota pääsee käyttämään! Mun pitäis jostain taikoa tohon vielä joku oikein ihanan paksu huivi niin kaikki olis okei. Ostin ton takin siis jumbon vilasta sillon parisen viikkoa sitten. Ei mulla tähän varmaan mitään muuta lisättävää nyt ole. Hah joko tekin ootte ostellu talvitakkeja vai oonko iha yksin näin ajoissa :D?

20 kommenttia :

  1. Mäkin löysin jo talvitakin, Vero Modasta! Parhaat takithan tunnetusti menee aikaisin syksyllä :)

    Nomi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä katoin kans, että veromodassa oli oikein kivan näköisiä kanssa tullut! Ja jep mielummin aikasin kun liian myöhään :-)

      Poista
  2. Mä ostin pari viikkoo sit kans uuden talvitakin ja hirmu hinku olis päästä jo käyttämään! :D

    VastaaPoista
  3. mistä toi ihana pipo? :)

    VastaaPoista
  4. wou noista kuvista nyt vasta joteki tajusin et sullaha on iha törkee pitkät hiukset nykyää! :D ja tosi kiva takki! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep onha noi jo jonki verra kasvanu, ei sitä vaa tajua :D kiittii:)

      Poista
  5. Ompa ihanan näköinen takki! Itte oon harkinnu vastaavanlaista valkoisena! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Oii mä kans just tänään mietin, että voikun saisin saman takin valkoisena!:D

      Poista
  6. Paljonks toi makso :)?

    VastaaPoista
  7. voi ompa ihana!! ja säki nätti :))

    VastaaPoista
  8. tuo on sun päälläki paljon ihanampi ku siellä kaupassa sillo !!

    VastaaPoista
  9. Onks normaalii, et ku liityit tohon Indiesday-hommaan, niin sun blogin päivitykset ei tuu mun bloggeriin enää?? :o Oon miettiny, et sä et oo päivittäny aikoihin sen liittymisen jälkeen, mut sitte tulin täällä käympää ja huomasin et monta päivitystä jääny näkemättä kun ei oo bloggeriin tullu mitään ilmotusta niistä uusista postauksista :o ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se ei liity siihen millään tavalla! Se johtuu siitä että jokunen aika sitten vaihdoin blogin osotetta... Siksi mun uudet postaukset ei ilmesty lukijoiden bloggeriin. Sun täytyy toimia niin, että sä nyt hetkellisesti "lopetat" mun blogin seuraamisen ja sitten alotat seuraamaan taas uudestaan! Sillon niiden pitäs tas ilmestyä bloggeriin:)

      Poista
    2. Aivan! kiitos ! :D

      Poista
  10. Ihana takki! Ostin ite just elokuussa veromodast melkee sammallaisen mustana! Voiku sais jo käyttää. Tosi nätti oot ;)

    VastaaPoista