9/05/2013

hyvä päivä

IMG_1442 IMG_1399 IMG_1438 kollarit
Tää päivä on sujunut kyllä ihan tosi hyvin aamusta tähän hetkeen. Koulu alko puol kymmenen ja kerkesin laittamaan huoneen, muuten vaan laittautumaan ja ottamaan pari kuvaa ennenkun lähdin ajamaan kouluun. Ja mä jopa olin koululla 5 minuuttia ennen kun tunti alkoi!? Mä juoksen aina tunnille viimesenä ihan viime minuuteilla! No sitten koulun jälkeen kävin nopsasti kaupassa ostamassa vähän väli palaa ja kiidin fressille. Käytiin siis eilen hommaamassa mulle sinne se sellanen vuoden kestävä kortti. Nyt on vissiinkin vähän pakko oikeesti alkaa urheilemaan...Nojoo menin sinne fressille ja menin kuntonyrkkeilyyn ja huhhuh voin sanoo, että olin ihan loppu sen tunnin jälkeen, saa nähdä millasessa kunnossa oon aamulla. Toivottavasti sängystä nousen:D Kohta mun pitäis alkaa hinnottelemaan noita kirppisvaatteita, joita on muuten ihan helkutisti. Viedään vaatteet sinne reaalikirpparille sunnuntaina, mutta ilmottelen siitä sitten varmasti vielä ihan erikseenkin! Mulla olis tälle illalle myöskin läksyjen tekoa ynnämuuta ihanaa mitä pitäis mennä tekemään. siis mitä ihmettä huomenna on taas jo perjantai?! Hui kun menee nopeesti..ennenku huomaakaa niin on jo lumetkin maassa. Ostin muuten talvitakin, siitä kuvia myöhemmin! Heippa!

6 kommenttia :

  1. Alkaaks teijän pöytävaraus niinku sunnuntaista vai maanantaista? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en oo siitä ihan varma..mutta luulisin, että maanantaista, ilmottelen!:)

      Poista
  2. hahaa lähetä/tuo mulleki noita kenkäkuvia:-D

    VastaaPoista
  3. oi sulla on upea blogi! (-:

    justlikeachic.blogspot.com

    VastaaPoista