9/03/2013

From my iphone

Moikka! Mulla on kerääntynyt puhelimen syövereihin niin paljon kaikkia kuvia kesän ajalta, että ajattelin niitä nyt osan työntää tännekin. Eli jotkut kuvat ovat parin kuukaudenkin takaa. Ei tähän nyt sen enempää selittelyä tarvita, joten here you go! Kuvat ei ole järjestyksessä.

4
 1. Mä ja mikon kruiseri..en kylläkään enää tykkää tosta, koska kaaduin ja satutin itseni..sen jälkeen kirosin ton maasta taivaisiin. hahah.  2. Uudet shordet jalassa ekaa kertaa! 3. Herkuttelu hetki töissä <3  4. Eksyin kerran kesällä golf kentällekin!..tai no rangelle lyömään. 5
 1. herkuttellu hetki töissä part.2  2. Kesäkuun töissä tauolla poikettiin mäkkärissä!  3. Aivan ihana rento kesä ilta!  4. naminami hotellin aamupala helsingin reissussa.

7
 1. Automatkalle helsinkiin lähdössä! En lähde ikinä ilman tyynyä!  2. Summer-upissa mä ja mikko 2 vuotta yhdessä <3  3. Töissä päästiin käymään tivolissa!  4. Vaate tuskailua.."apua mitä mä laitan weekendiin päälle?!"  6
 1. Iinan synttäri kortin ahertamista.  2. best friends? Bitch please she's my sister.  3. Ihanaa grilli ruokaa!  4. Mun kesäloman paras kamu, netflix ja gossip girl.

3
 1. Kesäloman viimeisen päivän herkku.  2. Kesäloman viimeinen viikonloppu ja hyvä fiilis.  3. Oi että mä rakastuin tohon takkiin, erityisesti tohon väriin.  3. Aamupala leipä.

2
 1. Tästä hetkestä oli pakko ottaa kuva, ties millon viimeks oon istunut pyörän päällä.  2. Kesällä tuli syötyä jonkin verran paula vanukkaita.  3. Vansit weekend festivalin jälkeen..Taisivat olla juhlatuulella.  4. Meidän mahtavat tutor-hupparit!

8
 1. Viime perjantai mikolla.  2. Oma kuvaa. Ennen pikkuveljen synttäreitä.  3. Viime perjantain aoli myöskin tosi kylmä ajaa mopolla..tyylikäs.  4. Viime lauantain pakollinen pirtelö ostos!

2 kommenttia :

  1. Mistä toi conssi huppari ja missä toi roberts coffee on? :)

    VastaaPoista
  2. Siis toi huppari tilattiin ihan normi harmaana vaan ja sitten mä tein ton "conssi" logon eri teksteillä ja toi sitten painettiin tohon huppariin vaan! Ja toi roberts coffee on vaikka missä, mutta mä kävin jumbossa:)

    VastaaPoista