7/11/2013

indiedays inspiration

IMG_8274 IMG_8279 snäpäri
Tän päivän niin sanottuja asukuvia, en tuo pikkuveljen snäpäri päässä missään liikkunut, mutta kokeilin ja otin sen myös kuviin mukaan. Itseasiassa eihän tuo nyt oikeestaan oo ollenkaan hassumpi! 
IMG_8255
9,95 H&M
 Jes ja nyt saan jakaa teidän kaikkien kanssa nää ihanat ilouutiset! Eli mulle tuli viimeviikolla kutsu indiedays inspiration yhteisöön ja suostuin mukaan enemmän kuin mielelläni! Mun bloggailu jatkuu ihan samaan tapaan täällä bloggerin puolella, mutta mut löytää nykyään myös tuolta indiedays inspiration listoilta. En edes ymmärrä miten on mahdollista, että mä pääsin tähän juttuun mukaan. Ja mun indiedays sivuille pääsee tästä!
ps. en mä sisäistä tätä asiaa ollenkaan.

9 kommenttia :

  1. sulle sopii tuo snäpäri! ja onnea tosta indiedays jutusta :)

    VastaaPoista
  2. Mitä ihmettä?! Selailin indiedayssin sivuja ja törmäsin sun postaukseen mutta mitään ilmotusta en oo saanu bloggeriin? :o Ja sairaan siistii toi inspiration juttu, meki päästiin mukaan yhteisöön ja fiilis on ihan sanoinkuvaamaton!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa no mitä ihmettä! Mulla on kans joidenkin blogien kanssa käynyt noin, että niiden postaukset ei jostain syystä näy bloggerissa enää, mut ne on sitte jonku ajan päästä palannu:) Mut hei onnee teillekkin hirveesti!:)

      Poista
  3. Mielenkiintoinen :-)

    VastaaPoista
  4. oot älyttömän kaunis ja aivan ihana blogi sulla! :)

    http://jct-bloggercom.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Mistä noi sun farkut on, ne on nimittäin ihanat ! :)

    VastaaPoista