4/07/2013

it's a good day to be happy

IMG_3185 IMG_3189
cubus 14,90
IMG_3196
cubus 14,90 7,90
IMG_3121
Moikka taas! Suunnitelmiin tuli muutos eikä eilen lähdettykkään sinne kuopioon, joten käytin sen cubuksen lahjakortin täällä mikkelissä tohon bikini yläosaan ja noihin shortseihin. Aaah kesä tule jo. Ja nyt mulla alkaa säästäminen. Ainakin yritän parhaani. Tässä on ollu nyt tosi huonosti mitään ihmeellistä tekemistä, kun perjantainakin istuttiin melkein 4 tuntia mäkkärissä ja eilen vaa ajeltii pitkin mikkeliä jonku aikaa. Jos sitten ensviikoloppuna tekis jotain fiksumpaa!.. Kokeetkin oikeestana ohi, huomenna vaan äikän koe. Huh.
IMG_3112 IMG_3166 IMG_3183 IMG_3179
Kauheen vaikee keksiä mitää tekstiä nyt jostain syystä. Tänään suunnitelmissa ehkä käydä mikolla ja kuhan vaan himmailla. Salillakin pitäis ruveta käymään, kun en viimeviikolla flunssan takia sinnekään päässyt menemään. Huomenna taas alotan! Mutta siis miks tää kirjottaminen on niin tajuttoman hankalaa?! Joo lopetan tähän eihän tästä nyt tule yhtikäs mitään. Heipsun!

10 kommenttia :

  1. ihana postaus!:)
    tuli tässä mieleen että harrastatko sä sitä tanssia enää?:--)

    VastaaPoista
  2. kuinka pitkiä ootte?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm no mä oon ihan vähän alle 170cm ja en nyt tiedä että kysyitkö kaikiasta ketä noissa kuvissa on, mutta iinaa ja essiä oon vissiin ihan vähän pidempi ja roosa sitten kans vähän mua pidempi:)

      Poista
    2. voi ei susta on tullu iha hujoppi ja mä oon jumahtanu tänne maan tasolle!! :D muistan ku oltii vielä seiskalla iha saman pitusii!

      Poista
    3. Haha niimpä ja seiskallaki olin iinaa päätä lyhyempi!:D

      Poista
  3. hirmu kiva postaus ja ylipäätään tosi kivanoloinen blogi:-) oi tuli niin ikävä kesää ton biksukuvan takia... murr missä se viipyy? et tosiaankaan oo ainut joka miettii samaa kysymystä haha!

    xx, Carpe fucking Diem

    VastaaPoista
  4. tosi kiva postaus, ja ihana blogi! :--)

    http://bulletproofheart-aino.blogspot.fi/

    VastaaPoista