12/20/2012

tiptaptiptap♥

IMG_0744 IMG_0748 kih IMG_0749 IMG_0730 IMG_0750 IMG_0751 IMG_0754
no moikka kaikki ihanaiset! Vihdoin joulu LOMA! tätä oon oottanu jo siitä asti ku opin kengän nauhat solmimaan. No en nyt kuitenkaa ihan. Tänään oli tollanen koko lukion tonttu kulkue keskustan ympäri ja päästiinki sitte jo heti sen jälkee kahelta. Sitte lähin ostelemaa ja tuskailemaa joululahjojen kanssa! Yhessä vaiheessa meinas kyllä nii hermo mennä..yleensä keksin lahjat kyllä tosi hyvin, mutta nyt en tiiä.. oon lyöny varmaa pään johonkin, ei nimittäin raksuttanut ei sitten ollenkaan. Noh kuitenkin loppujenlopuks alko ideoita tulemaan ja huomenna pitää vielä kirkon jälkeen niihin lahjoihin liittyen pari hommaa käydä hoitamassa. Lahjat kun oon ostanut niin lompakossa sellaset pyöreet 0 senttiä. Me tehdään muuten tää joulu juttu niin, että jo sunnuntaina vietetään joulua iskän luona ihan niinkun olis joulu ja sitten maanantaina mennään äitille, eli tavallaan 2 jouluaattoa. Noh ei se mitään ehkä ihan kivakin vaan:) sen näkee sitten! Mä en oo tänne tehnyt edes mitään joululahja toive juttua, mutta ei se mitään esittelen sitten mielummin vaan, että mitä sain. Aivan super ihanaa joulun odotusta teille kaikille! ja iloista joulumieltä!!

4 kommenttia :

  1. vähän siisti toi tonttukulkuehomma! :DD

    VastaaPoista
  2. sulla on kauheen keltaset hampaat..:( ja toi eka kuva on muutenkin tosi epäonnistunut sun kohdalta... toi suu näyttää niin isolta ja rumalta..

    mut hyvät joulut sullekkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii munki mielestä oon hirvee siinä mut en mä välitä mitä väliä sillä on?!:D

      Poista