11/01/2012

what kind of? tell me!

Tolle kuvan alareunalle kävi nyt vähä kalpaten, mutta se nyt ei haittaa vaa pointti oli se, että tarviin uuden pipon! Oon tottunu ostamaa joka vuos uuden pipon, koska se kun yhen talven on nii siihe kyllästyy. Nuo kaikki pipot on hinnalta 20-30 e. Vähä aika sitte olin iha, että haluun ponkesin pipon, että pakko saada...mutta enää en haluu sitä ollenkaa, koska siitä on tullu hirvee massa pipo ja kaikilla on sellane, joten haluun ihan jonku muun! On se ponkesinki pipo siis tosi kiva mutta en enää itelleni halua. Toho pistin joitai pipoja mitä beyondin sivuilta kattelin ja noi olis mulle jopa mieluisia. Aluks olisin halunnu tollasen mikä tossa on toi ruskee brixton nii sellasen harmaana, mutta mikko perhana osti sellasen! Pakko tyytyä sitte vähintää toho erivärisee tai johoki muuhu merkkii. tykkään kans tosta sweetistä ja hufista aika paljo! tuo melodicaki on iha jees, mutta mitä oon sitä liikkeessä kokeillu nii vähä liia lyhyt haluun vähä pidemmän joka menee kunnolla päähä. Eli siis vähän tällästä pipo funtsailua. 



 siis ihan törkeen ärsyttävää nyt talvella ottaa kuvia! siis ku aamulla enne koulua ei mitenkää kerkee kun ois valosaa ja sittenku pääsee koulusta neljän aikaa nii sillo on jo liia pimeetä ja kuvista tule just tollasia tyhmiä huonolaatusia mitä noi munki tuolla ylhäällä on! nojaa iha sama nyt. Mun pitäis tänää jo pakata täältä äitin luonta kaikki kamat matkalaukkuu ku huomenna meen heti koulun jälkee iskälle ja haetaa täältä nuo kamat sitte, enää muutama päivä nii pois hetkeks täältä pimeestä ja loskasta! hih nyt pakkaamaa ja tekemää läksyjä (joita on ihan vallan hirveesti) moi!


18 kommenttia :

  1. 4&5 on mun suosikkei! (-:
    www.inksuinka.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Miks et rajaa päätä asukuvissa pois jos ilme ei onnistu???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska mulle on iha sama miltä näytän niissä!:)

      Poista
  3. toi viininpunanen väri varmaa sopis sulle tosi hyvin, mut ite malliltaa tykkään eniten tost vikast(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep musaki se on kiva mut mä tykkään kyl varmaa just tosta sweetistä ehkä:)

      Poista
  4. toi sweetin pipo ehdottomasti! huurjan kaunis oot :)

    VastaaPoista
  5. tuo sweetin pipo on iha tajuttoman hieno! ja just tuon värisenä vielä loistava! oon itekki katellu sitä;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps taian itekki kyllä kallistua sen puolee jos vaikka sais reissun jälkee tilattua!!:)

      Poista
  6. noi kaikki pipot on _mun mielestä_ rumia. En ottais itelle, ku ite tykkään semmosist paksuista villapipoista isolla tupsulla, mut siulle käy viininpunanen/ tumman sininen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep mut se onki just se mitkä on ittensä tyylisiä ja mistä ite tykkää!:) koska mäkään en hirveesti pidä sellasisa mistä sä, mutta sehän on just hyvä että ihmiset ei oo samanlaisia!!:) ja jep tuo sininen ja punanenki on kivoja:)

      Poista
  7. viininpunanen ja toi alarivin valkonen on kivoja! :-)

    VastaaPoista
  8. Ponkesin pipo kyllä sopis sulle ku oot muutenki nii massatenu.

    VastaaPoista
  9. ponkesin pipo on kauhee massa nykyää :D en ymmärrä. mut siis joo, hyvä että siä et just sen takii osta sitä! toi huf:in pipo ois kiva:)

    VastaaPoista