11/02/2012

lämpöä kohti!

alkaa pikku hiljaa olla pakattu! Mikko tuli tähä meille yöks tai no yöks ja yöks ku puol neljä jo lähetää. Nyt pitäis ladata puhelimee biisejä, koska niitä löytyy mun puhelimestä pyöreet 10 johtuen puhelimen isosta päivityksestä...! Apua oon iha varma, että multa jää jotai! Hei ja sain muute kameraa vesitiivis pussin eli voin siellä altailla ottaa vedessä kuvia, jes! Nyyh mulle tulee ikävä teitä mun lukijoita, kuullaan viikon päästä:) ja ainiin hyvää tulevaa kouluviikkoa! ;) moimoi! 


5 kommenttia :

  1. onks toi macbook teijän kone? :)

    VastaaPoista
  2. ää epäreilua miäki haluun jonnekki pois mikkelistä :( muute onks tuo iphone 4 vai 4s? onks se hyvä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeeep!! mutta se on iphone 4 ja se on ollu mulla nyt suunnillee tasan vuoden nii oon ollu kyllä iha super tyytyväinen!!:)

      Poista
  3. oooiiii, hyvää matkaaa! (: oispa ihanaa päästä pois täältä loskan keskeltä...
    (kateellinen)

    VastaaPoista