11/25/2012

hungalabugala

. .
Tossa ylempänä otetut kuvat ku olin vielä rauhalline mutta sitte oon tässä päivän mittaa lukenu mantsan kokeesee nii sen jälkee keskittymine on tota luokkaa mitä noissa alemmissa kuvissa. Joo mä en nyt jaksa keskittyy ollenkaa voisin vaikka heittää voltin hei iha oikeesti tsempatkaa mua tai huomisesta kokeesta ei tuu mitää muuta ku tuskaa. heh no jos koitan lueskella vielä vähän. Miks pitää aina jättää viimetippaa kaikki! Ja nyt en enää ikinä sano että jos sitä sitte vaikka petrais seuraavassa jaksossa, koska se on vaa sama kierre koko aja...: jos sitä sitte vaikka ensjaksossa. No way en usko et olisin oikeesti nii järkevä. Nyt  koitan lopettaa pelleilemisen vähäks aikaa meen lukemaan ja jatkan koneella olemista vieeelä iha vähä aikaa pliis. pitäkää mulle huomenna peukut pystyssä klo.9.00 - 10.30!
. . .

5 kommenttia :

  1. Piän peukkuja ! (Y) :---)huomine ku taitaa mennä kotona sairastaessa :d

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah no kiitos! :D ...oivoi koitaha parantua! toivottavasti selviät parilla päivällä :)

      Poista
  2. Ei vitsit löysin sun blogis just äsken ja kivalta vaikuttaa! Liityn lukijaks, säki ehkä mun jos tykkäät? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! käyn kurkkaamassa sun blogia kans!:)

      Poista