10/07/2012

im so sorrry

sain eilen anolta tälläsen kommentin: "En halluu olla ilkee.. mutta sun blogi on tosi kiva, ja mie oon lukenu sitä jo tosi kauan ja käyny allmost päivittäin kattoo ooks sää kirjottana jottai uutta mutta on kyllä tosissaa alkanu ärsyttää kun sun jutut on aina samanlaisia.. mikkää ei erotu mistää ja joo koulu ompi rankkaa (täällä myös kun lukiota käyn) mutta kai voi jostai muustakii puhhuu kun koulusta, vaatteista joita halluut ja poikaystävästä ? on tietenkii muutaki elämää ku blogi mutta tosissaa en mie jaksa ennää ees käyä kattomassa tätä ku kirjotat nii harvoi ja aina samanlaisii juttuja.. oikee bloggaaja joka on aidosti kiinnostunut keksii uutta ja jaksaa käyvä kirjottellee. sääli,vaikutti niin hyvältä tämä sinu blogi mut oon mie aika pettyny."


Eli siis haluun pyytää anteeks siitä, että oon ollu nyt vähän laiskalla tuulella tän bloggaamisen suhtee, ja mua itteeniki ärsyttää nää mun viimesimmät samanlaiset ja tylsät postaukset! sä ano joka kirjotit ton viestin, nii tuntu inhottavala lukee, että oot pettyny, lupaan tsempata näitten postauksien kaa, lupaan sulle! ainaki yritän. Mutta toi sun viesti oli niin totta... en oo oikei jaksanu kameraakaa mihikää mukaa ottaa ja sitte aina tulee jokatoine postaus noita instagram kuvia. Mutta kun eilen luin ton sun viestin, nii päätin, että tänää heti tsemppaan! eli siis näin sallaa pitkästä aikaa ja otin kameran mukaa ku mentii keskustaa! Lähin hakee mun talvitakkia joka oltii pistetty carlingisii varauksee. No pakkoha mun sitte oli se heti päälle pistää oli nii viilee ja olin mopolla liikenteessä. Mut keskustassa oli kyllä iha sika autioo! tosi vähä ihmisiä liikenteessä! ja hah käytii sovittaa henkassa ja maukassa noita kuvio housuja! iha hauskan näkösiä, en kyllä tiiä vaa sitte osaisinko käyttää. 







 oiii ja sit käytii sallan kaa ramissa!

7 kommenttia :

  1. oi petra oon ylpee siusta! oma blogi kariutu pois miulta just tuon takia mistä tuo ano siulle huomautti... ja siks oon ylpee siusta ku siä sait siu blogi taas "eläväks" miä en siihe pystyny :( mut nyt o ihanaa lukee tätä siu ihanaa blogia :')!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jes kiitos!!!:) yritän jatkossaki jaksaa ittaa kameraa mukaa joka paikkaa nii tulis vähä kivempia kuvia ka näi! Mutta kiitos ihana kuulla!!:)

      Poista
  2. Vähä ihanat tuo takki ja nuo vanssit! :)

    VastaaPoista
  3. Mie oon erittäin positiivisesti yllättyny tuosta että sie otit tuon minun kommentin tuollalailla esiin etkä alakanu mittää inistä vastaan.. Niin siis täällä kirjottellee sama ano joka tuon kommentin sinulle anto, eli mie. Olin kyllä tosissaa pettyny mutta nyt ku sie lupasit tehhä muutoksen tuoho asiaan niin nyt sie sait minut taas pyöräytettyy aktiiviseks lukijaks. Toivon et piet luppauksestais kiini ja alat panostammaa paremmin tähä bloggiis :-) Kymmene pistettä ja papukaija merkki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jes hyvä että tein vaikutuksen! ja ainanki yritän nyt panostaa, enkä tuu kirjottelemaa jos ei oo kivoja kuvia taikka sitte mitää järkevää asiaa, mut jes oon ilonen!:)

      Poista