10/09/2012

i love you all !

Moikka mun aivan mahtavat lukijat!! hirveen nopeesti oon saanu 100 lukijaa ja ISO kiitos siitä teille! vaikee kuvitella, että mun blogia lukee jo 100, eihän se kaikille oo iso summa, mutta mulle se on!:) nyt kerta tuo 100  lukijaa tuli täytee nii olis kiva keksiä teille joku kiva juttu, mutta tässä lähiaikoiha EHKÄ :) sitten muutenki voitte ehotella postaus ideoita, että millasia potauksia te multa haluisitte, saa ehotella IHAN MINKÄLAISIA POSTAUKSIA TAHANSA! eli siis mielikuvitus vaan rajana! :) 

hiphei enää tää viikko ja seuraava ja sit alkaa syysloma! mun kaveri emmi tulee meille vantaalta sillo viikoloppuna ku alkaa syysloma!!! jeeeeij :) hih tätä on ootettu! sit muute syysloman suunnitelmat on vielä vähän auki, päiväseltään käyn kylläki äitin kaa lahessa ja sitte tostaina on leffayö. Siellä leffayössä on ted american pie: luokkakokous, magic mike ja paranormal 4 activity!ja sit alkaa olee jo kaipuu sinne egyptiin! vielä pitäis vähän alle kuukaus sinnitellä. Onks kukaa muute lähössä nyt syyslomalla mihikkää lämpimää?:) mut joo tossa alhaalla on eiliseltä ja tältä päivältä jotai kuvia.

 Tilasin dermosililta joitain tuotteita elikkäs kasvoveden, naamarasvan, kulmakynän ja luomivärin. Näin alkuun vaikuttaa tosi hyviltä!
 Noniin eli nyt alkaa iskän luona huoneetkin olemaan melkein valmiita, ei ihan, mutta melkein:)
 mulla ei menny nyt noi ekan jakson kokeet iha putkee, tässä jaksossa parempi yritys!



hieeeeeman väsyneenä kouluu lähössä...niiku varmaa naamasta huomaa.






4 kommenttia :

  1. tosi kivan näkönen huone (: voisit tehä mun puolesta jonku my dayn tai jotain :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:)! ja mä voisin ehk tehä mydayn kuvina koska oon tosi huono noitten videokuvailujen kaa ja niitten editoimisen:D

      Poista
  2. oot niin kaunis ja muodikas!<3 ja huone on ihanan näkönen kans! sellanen postaus ois kiva, et laittaisit koulukuviis jostai tyylii ykköseltä tähän vuoteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no voi kiitos ihan älyttömästi <3 mutta joo tosi hyvä idis! sen voisinki tehä! voisin vaikka ens viikolla sen tehä kun ne kuvat on äitillä !:)

      Poista