10/17/2012

hello darlings

moi! mä olin iha varma et oon postaillu jo tällä viikolla tai siis luulin että se viimene postaus jonka tein nii oli maanantaina julkastu! hupsista keikkaa nojaa iha sama nyt kuitenki tulin tänne postailemaa! mut nää syksy kelit on iha karseita ku sataa iha sikana! tosi ärsyttävää. tänääki päätin lähtee mopolla kouluu ku aamulla ei satanu nii jes tulin ihaaan liti märkänä kotii olin siis oikeesti iha törkeen märkä iha ku vedessä uitettu...! Syksy ois tosi ihana ku olis aurinkoisia kelejä oikee sellasta syksystä! mut hei jes enää 2 päivää kouluu ja LOMA huh saa pienen breikin opiskelusta...tai.. no mun pitää kattoo iha sikana noita koulu juttui lomalla valmiiks ku oon sit sen viikon siellä egyptissä etten sitte hirmusesti jää jälkee. Apua musta tuntuu parissa aineessa jo nyt et oon jälessä nii auta armias sitte ku oon sen viikon pois! huh huh no ehkä siitäkin selvitään! hei ja muuten kävin ostaa liput mulle ja mikolle leffa yöhön! onneks sain ne..osa jäi ilman.



käytii muute tänää moikkaa pappaa ku sillä oli eilen leikkaus koska sillä todettiin haima syöpä...leikkaus meni tosi hyvin ja pappaki oli aika virkeenä siihe nähen et se leikkaus oli vasta. Huomenna saadaan kuitenkin tietää  vasta varsinaisesti siitä sairaudesta, että meneekö hyvin vai huonosti, toivottavasti hyvin! mut hah heti jälkeen tosi ison leikkauksen pappa oli heti että haluaa kattoo salkkarit :D




Mut hih jee! se mun kaveri vantaalta josta oon parii otteesee täällä maininnu nii tulee meille huomenna koko viikolopuks! jesjes! ihanaa nähä pitkästä aikaa oikei kunnolla!:) eli siis viikonlopun aikana tulossa varmasti postauksia!:) Mut joo mulla on tossa pahasti matikan läksyt ja muutki läksyt keske eli koitan saada ne nyt valmiiks enne puoltayötä...äääh vihaan matikkaa ja niitä yber outoja laskuja, mut sit ku ne ymmärtää nii niitä tekis mieli laskee vaikka kui paljo!! oiski noi! nojaa what ever meen nyt tästä joka tapauksessa...näkyilläää moidoo! ja hyvää syyslomaa jo näi etukätee!:)




Ei kommentteja :

Lähetä kommentti