10/14/2012

HAASTE

"This little award is all about discovering new blogs and helping those with less than 200 followers to get recognised."

1. Each person tagged must post 11 things about themselves.
2. They must also answer the 11 questions the "tagger" has sent for them.
3. They must also create 11 more questions to ask bloggers they have decided to tag.
4.They must then choose 11 bloggers with less than 200 followers and tag them in their post.
5. These lucky bloggers must be told.
6. There's no tag backs.


11 asiaa itsestäni:

1. pelkään pimeetä

2. vaikka oon harrastanu jalkapalloo n. 8 vuotta nii en oo koskaa ollu kuitenkaa kovin kiinnostunu siitä 
lajista...en ikinä haluis siitä ammattia!



3.ihailen ihmisiä jotka ovat todella hyviä tanssimaan.

4. musta 19.95 e on paljon mutta 14.95 tosi vähän.



5. sillonkun mulla on paljon rahaa nii musta tuntuu että en raaski käyttää sitä.

6. mua ärsyttää se jos lupauksia ei pidetä.



7. mua masentaa kun on syksy ja tosi pimeetä, mua oikeesti ahistaa.

8. innostun helposti ja oon kova ideoimaan.



10. en oo pitkä vihanen.

11. musta tuntuu hyvältä jos oon ollu avuks jollekin.


vastaukset kysymyksiin:

1. Montako sisarusta sinulla on?- mulla on yks pikkuveli
2. Paljonko sinun viime tokarin keskiarvo oli?- hmmm se oli joku 8.2 tai 8.3
3. Mikä on lempibiisisi tällä hetkellä ja miksi?-varmaanki zedd spectrum, koska siitä tulee jostai syystä tosi hyvä fiilis!
4. Paras asia viime kesässä?- palkkapäivä
5. Mikä on lempiruokasi?-tortillat
6. Minkälaiset ihmiset saavat sinut hermostumaan tai ärsyyntymään?-ylimieliset ja sellaset jotka on täynnä itteesä!!!!!!!!!!!!!!!!
7. Yksi asia minkä muuttaisit itsessäsi ja miksi?- saatan ottaa liikaa asioita itteeni, joten varmaan sen muuttaisin.
8. Kadutko mitään asiaa, jos niin mitä?- kadun sitä, että en kerenny hypätä pantiksen kympistä ku se puretaa pois! (vissiinki)
9. Kuinka monta kertaa olet seurustellut?- kerran
10. Mihin kuvittelet itsesi 10 vuoden päästä?- toivon, että oon käyny koulut loppuu ja mulla on hyvä ammatti ja perhe:)
11. Mitä teet yleensä vapaa-ajalla?-käyn harkoissa, oon mikon ja kavereitten kaa 

omat kysymykset:

1.millaisista blogeista pidät?
2.mitä ihailet ja miksi?
3.tennarit vai korkkarit?
4.onko elämässäsi tapahtunut mitään isoja muutoksia viimeisen vuoden aikana?
5.millaisia ihmisiä et voi sietää?
6.leffa kotona vai teatterissa?
7.isot kirkko häät vai pienet häät?
8.oletko tyytyväinen elämääsi tällä hetkellä, jos et niin miksi?
9.mitkä kolme sanaa kuvaavat sinua parhaiten?
10. mikä on paras tapa viettää aikaa kavereiden kanssa?
11. party hard vai rauhallinen koti ilta?

haastan:
kaisan ja nekun - brilliant life
alinan - flashback
jennyn ja matleenan - you, me & our life


2 kommenttia :