9/10/2012

i love you weekend


Oisin laittanu näää kuvat tänne jo eilen, mutta en viittiny heti pistää postausta perää ku olin just tehny. Eli siks ton toisen kuvan teksti tulee hiuukan jälessä mut eei voi mittää. Eli tollaset kuvat eile kuvailin, ja noista aistii, että viikoloppu on parasosa viikkoo. Siis iha oikeesti ku on maanantai nii oottaa vaa koko aja perjantaita ja sitte taas kohta kuitenki maanantai, koko aja vaa sama rumba! yääh en jaksa yhtää keskittyy kouluu ja pitäis torstaiks lukee se mun IHANA kirja josta oon lukenu 40 sivua elii joku 200 sivua jäljellä, jes! Käyn huomenna vilkasee jos tosta olis makuunissa leffa ja kattoisin sen nii olisin vähä kärryillä. Ja sit ois kiva jos olisin reipas ja tekisin kaikki läksyt ja koulu hommat heti ku pääsen koulusta nii en kiduttais itteeni tällei ilta myöhää. Nytki yritän tässä samalla harjotella enkun verbi kokeesee ja kemian läksyt pitäis tehä....joskus täällä hehkutin ku osasin kemian laskut..hah enpäs osaa enää. Hei mä nyt lupaan itelleni ja kaikille muillekki, että ku tuun huomenna kotii nii teen heti (tunnin päästä) läksyt! luvattu. Jhoooo eli siis nyt oikeesti yritän kattoo tota enkkuaa, lupaan osata huomenna! äh iha liikaa lupauksia, mun ei pitäis lupailla mitää en kuitenkaa pidä niitä varsinkaa jos on koulusta kyse. heeiiiiiiiheii ihanaiset!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti