9/09/2012

HAPPYHAPPYHAPPY!

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!! ette arvaa kui ilone oon!!! Mikko saaki lähtee meijän kaaa egyptii!!!!! hihihihihihi jesjesjesjesjesjesjesjesjesjes!! olin leffassa kattoo eile pudhistusta ja sain siellä tietää että mikko saa lähtee nii en meinannu pysyy penkissä olin nii helpottunu ja ilonen! Kaks kertaa olin jo tottunu ajatuksee, että mikko ei saa lähtee ja nyt on mikollekki lento varattu! eli siis lähtö on 3.11 ja tulo on varmaanki 10 tai 11.11 :) tossa toisessa kollaasissa näkyy kuvia siitä hotellista minne mennää. Se on all in clouse hotelli (en oo varma mite kirjotetaa) eli siis ruoka ja juoma sisältyy siihe matkaa eli voi käyä juomassa ja syömässä ku siltä tuntuu eikä eriksee tarvii mitää maksaa:) ja sitte siinä on tuo vesipuisto samassa! Nyt alko pitkä odottelu!



Ps.puhdistus oli tosi hyvä, aika rankka, mutta tosi hyvin toteutettu! suosittelen!

4 kommenttia :

  1. oi vitsi vähä varmaa kivaa päästä yhessä ulkomaille ja vielä tollasee paikkaa ku egypti :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii on ihan älyttömän ihanaa ja meillä tulee mikon kaa vielä siellä puoltoista vuotta täytee nii on kyllä ihaan super ihanaa!!!:)

      Poista
  2. Minä KIHISEN täällä kateudesta! Mutta hei hyvää matkaa teille ja nauttikaa oikeen kunnolla!!:):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eii no etteköhän teki pääse viimeistää täysikäsenä ihaaan kaksin;) mutta kiitos paljon!!:)

      Poista