8/14/2012

JIMMY WHOO?


 Vielä mainitsen, että en oo unohtanu sitä kysymyksiin vastailua vaan varmaan tän viikon aikana vastaan niihin loppuihin. Joo elikkäs tänää oli eka koulupäivä ja oon vaa entistä enemmä sekavimmissa fiiliksissä! En oo hommannu ainuttakaa kirjaa, huomenna onneks saan viis, mutta yks kirja niistä on vaa tähä ekalle jaksolle, että että jooo... Koulun jälkee kipasin kaupungilla ostamssa carlingsista ton kangaskassin, koska hävitin mun edelliset! en löydä mistää! Oli tarkotus myös ostaa joku neule mut ei sitte löytyny oikei mitää hyvää ku haluisin sellasen mikä ei mee sähköseks! Tää postaus oli nyt tämmönen pikanen, ei mulla muuta, hyvää koulun alkua vaa kaikille!...


4 kommenttia :

  1. Mitä koulua käyt? millanen se on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olin 10 viimestä vuotta rantakylässä, mutta tänää vaihtu mikkelin lukioo, ja en hirveesti osaa vielä sanoo että millanen se on ku tosiaa tänää oli eka koulupäivä ja oon iha pihalla koko koulusta, mutta kyllä se iha mukavalta vaikutti:)

      Poista
  2. vitsi oot kyl tosi nätti ja sul on ihan sairaan kiva blogi oon lukenu tätä jo jonki aikaa ja tykkään iha hirmusesti! :)

    http://onestepatatimewithalexa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana kuulla että tykkäät, kiitos TOSI PALJON!!:)

      Poista