8/15/2012

back to school


Tänää oli eka "viralline" koulupäivä eli siis alko iha luku järjestyksen mukaa! Ähh ootan nyt jo seuraavaa kesälomaa! Kuljen koulussa koko aja tyylii kartta kädessä että löydän luokat, noh sellasta se aluks on:D ja hei kirjoja tänää ostin ne viis kappaletta ja huomenna käyn hyppy tunnilla ostamassa lisää, kyllä mä kohta saan ne kasaa! Nyt meinasin kyllä iha sillei, että ainaku tulee läksyä nii luen sen kappaleen ja teen oikeesti ne tehtävät ku yläasteella en niitä läksyjä oikei jaksanu huolella tehä... mut nii, että ei tarvii sitte enne koetta lukee sitä koko kirjaa läpi! Noissa kuvissa vilkkuu myös mun tänää ostama neuletakki, tykkään! oli tosi hankala löytää tollasta avonaista neuletta..tai tossa se nyt on kiinni, mutta siis että saa sen auki. Mutta nii ni joka paikassa oli sellasia umpineuleita ja tarttesin tollasen nii oon happy et löysin ton! Mietin kans et pakko varmaa käyä aika usei ostaa syömistä kouluu, koska tänääki vikalla tunnilla kuulu mun mahan murina varmaa sinne eturivii asti, nojoo mentii sitte suoraa ainon kaa mäkkii.. sielläkää ei tartteis käyä. Oon nimittäi nyt lähiaikoina kävässy siellä vähä liianki usei. Nii ja nyt mun pakko ryhdistäytyä, eli siis vastaan seuraavassa postauksessa niihi loppuihi kysymyksii, lupaan! Nyt meen suihkuu ja sitte koitan mennä ajoissa nukkuu, moido hyviä  unia oman kullan kuvia! :)

10 kommenttia :

  1. Mistä ostit ton? :)

    VastaaPoista
  2. hyi oot järkyttävän ruma naisihmiseksi :D näytät vähän mieheltä..

    VastaaPoista
  3. ^ja sinä säälittävä kusipää, joka ei varmasti yhtään kauniimpi ole!

    VastaaPoista
  4. ^^ite oot tommone ankstipaska

    VastaaPoista
  5. oon ton "Järkyttävän ruman naisihmisen" poikaystävä ja jos jostai saisin sun nimen selville ni voin olla varma että sun äitiskää ei enää tunnistais sua!

    VastaaPoista
  6. tosi ihana toi neule :) mitä hittoa? mieheltä?? voi herranjumala.. tulis nyt ees omalla nimellään kirjottamaan noita juttuja!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) joo no mut tollasia kommentteja ei vois niiku mitenkää ottaa itteesä ....:DDD

      Poista