6/03/2012

liukuvärjätyt kynnet


Tossa on kuvat kynsistä jotka alotin tekee toissapäivänä mut sit vähä vielä korjailin eile. Mulla ei oo mitkää unelma kynnet mutta harvalla muullakaa on nii kivempi kattoo varmaa sitte että lyhyisiiki kynsii voi tehä kaikkee että ei aina tarvii olla ne pitkät ja täydelliset! mutta joo tossa keskellä onki kuva noista millä nuo kynnet tein eli ekana lakkasin alta kokonaa valkoseks ja sitte aloin tuputtamaa tolla sienellä sitte lisää tota pinkkiä ja valkosta nii sain tehtyä tollaset liukuvärjätyt! Tykkään ite tosi paljo ja alan varmaa useemminki tekemää noita, ja noissa lakkauksissa on se hyvä puoli että jos jostai vähä lähtee väriä pois nii eiku tuputan tolla sienellä sitte sellasee kohtaa lisää väriä. Tosi helpot tehä suosittelen kokeilemaa! Nii ja hei onneks eile koulujenloppuna ei satanukkaa illalla olin iloisesti yllättyny, ei tarvinnu kaatosateessa ajaa! Joo ei mulla tässä muuta mikko haluu nyt tän koneen eikä haluu että mitää pitkää stooria alan kirjottamaa nii pakko kai jättää tää postaus vähä lyhyeks.. ja seuraavassa postauksessa mahollisesti pari kuvaa kevätjuhlasta/ todistustenjaosta, nii ja hei jes tuolla paistaa aurinkoo!! mukavaa päivää kaikille moido!

2 kommenttia :

  1. Pyysit tuolla mua mun blogin puolella kurkkaamaan tämä, joten tässä ollaan ! :) Tosi kivan olonen blogi sullakin, ja tykkään tosipaljon tosta headeristä !(: Jään seuraamaan.

    VastaaPoista