4/14/2014

päiviin lisää tunteja kiitos

Heippatirallaa! Anteeks musta on näköjään tullut tällänen kerranviikkon postailija, mutta minkä sille mahtaa. Tää on ihan fiilispohjasta hommaa, joten mä en tänne haluu tulla jos vaan ei tee mieli. Nyt on tullu muutenkin otettua kuvia paljon vähemmän, johtuen tosi paljon siitä, että poikaystävä on ollut nyt vähän yli 2 viikkoa hollannissa ja vielä 4 viikkoa matkasta on jäljellä... Mulla on onneks ihan koko ajan tekemistä ja menoa niin ei kovin paha ikäväkään oo vielä kerennyt iskemään, mutta kyllä sekin tässä kerkee yllättämään. Koulun ja töiden lisäks alotin ajamaan ajokorttia ja siihenkin kuluu nyt viikonpäivistä aika paljon minuuteja. Huomennakin suoraan koulusta töihin ja suoraan töistä ajamaan ja illalla mahdollisesti vielä salille tai jotain. Eikun tarkotus oli mennä vanhan joukkueen kanssa pelaamaan futista jos tyhjä kenttä löydetään! Eli aikaa saan kyllä kulutettua, siitä ei oo huolta. IMG_0598 IMG_0578 idkuva IMG_0607
Tehtiin Iinan kanssa lauantaina tollanen hedelmä lauatanen ja omatekosta guacamolea, tai no iina teki. Paljon parempaa on omatekemä, kun kaupasta ostettu. Mun uus tarjotinkin pääs heti käyttöön, toi on tosi kätevä kyllä kun aina kuskaan ruokaa sänkyyn. Mä sain muuten katsottua kaikki pll neljä tuotantokautta ja tuntuu, että mulla ei oo enää elämää. Mitä mä nyt katon?! Ja millonhan se pll:n 5 kausi ilmestyy ihmisten nähtäville, sitä kyllä aletaan vasta tekemään vai mitenhän se meni? Mutta niin, ongelma on, että mitä katson seuraavaks. Oon nyt kattonu gossip girlin, paon, drop dead divaa, vamppyyripäiväkirjat ja mitäs muuta, en muista. IDEOITA. Oon ihan hukassa, kun en oo tällähetkellä koukussa mihinkään sarjaan, haha.
IMG_0594 IMG_0579 IMG_0595 IMG_0615

44 kommenttia :

  1. Arrow, Breaking bad, Game of thrones, Walking dead...? En tiiä ett onko ihan sun tyylisiä mutta noi taitaa kyllä olla tällä hetkellä ainakin ne kaikista suosituimmat sarjat! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kieltämättä noi ei ihan kauheesti houkuta, mutta ainahan siinä käy niin, että kun alottaa niin ei pysty lopettamaan:-D olisi sitten kyseessä sarja kuin sarja!

      Poista
  2. Viides kausi alkaa vissii jo kesäkuussa ? Ainaki ite oon ymmärtäny nii :)

    VastaaPoista
  3. Täykkärit! Vanha, mutta aina ihan paras c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä vaan en tiedä, että mistä niitä katsoisin!

      Poista
  4. LOST:) ja joku carrie's diaries tai joku:) tai supernatural !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä itseasiassa alotinkin jo lostia kattomaan mutta ekaa jaksoa pidemmälle en vielä jaksanut mennä, heh. Ja hei joo tota mun on pitänyt kurkatakin tota supernaruralia!:-)

      Poista
  5. oon iteki ihan saman paikan eessä! en tiiä yhtään, että mitä sarjaa vois kattoa! :D mut mistä oot kattonu pll:llää ? :) ihana postaus & ihania kuvia ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä katoin kaks ekaa tuottaria netflixistä ja kaks seuraavaa hdfin sivulta. Ja kiitos paljon!:-)

      Poista
  6. Pll tulee suomeen 11.6.-14:)

    VastaaPoista
  7. Täykkäreitä kannattaa aloittaa katsomaan TODELLAKIN! Siihen ei voi jäädä kun koukkuun ja ainakin hdfin.com on ensimmäiset kolme tuotantokautta ilmaseks. Mä melkeen vaadin sua kattomaan sitä, se on niin mahtava sarja! ;-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai siellä on täykkärit!! Joo sitä mä oon halunnutkin alottaa kattomaan. Harmi vaan, että netflixissä ei sitä sarjaa oo kun sieltä olis niin paljon helpompi noita sarjoja kattoo :-D

      Poista
  8. The Carrie Diaries!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Couchtuner! Sieltä löytyy kaikkii mahollisii sarjoja, niissä ei tosin oo tekstityksiä jos niitä kaipailet :-)

      Poista
  9. Ite aloin kattomaan kostoa ihan vaan siksi ku sain kaikki pll:t katottua, ja ainakin ite tykkään siitä tosi paljo! Suosittelen jos et oo kattonu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kostoa olis kiva kans kattoo! Näitä sarjojahan alkaa löytymään mielinmäärin kun lyödään viisaat päät yhteen!

      Poista
  10. the new girl! epäilin ite tota mutta kun katto pari jaksoo ni olin aivan koukussa. löytyy netflixistä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä mä joskus katoin pari jaksoa, mutta kylläkin vähän keskittymättä. Ehkä pitäis alottaa uudestaan ihan alusta asti :-)

      Poista
  11. Pll 5. kausi tulee taas kesällä:) Kannattaa tsekata The Vampire Diaries! Ite katon myös Gossip Girlii, Pll ja muita tyttösarjoja, enkä tykkää Twilight-jutuista mut tuo yllätti ja koukutti ihan täysillä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että tulee! Ja mä oon vampyyripäikirjoja vissiin neljä kautta jo katsonut :-)

      Poista
  12. Suosittelen modern familyä tai How I met your motheria!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä ehotuksia tuli niin paljon, että pitää vissiin koko loppuelämäks linnottautua omaan huoneeseen. Kiitos sullekin ehotuksista!:-)

      Poista
  13. Jos sulla on netflix niin siel on sellanen ihan hirveesti kehuttu sarja kun "Orange is the new black" mikä kannattaa ainakin tsiigaa:) Niin ja jos ei haittaa, että sarjoissa EI ole tekstejä niin kannattaa kattoo megasharesta, koska sieltä löytyyy huuuiiima määrä eri leffoja ja sarjoja ja loppujen lopuks ne on yllättävän helppo ymmärtää:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ainiin sitä mä oon kans katsonut, mutta katsominen jäi puolitiehon ja mun on pitänyt alottaa sen katsominen uudestaan!:-D ja kiitos tosta vinkistä!:-)

      Poista
  14. breaking bad, kuullostaa hirmu tylsältä huumejutulta, mutta yllätyin itekki kuinka hyvä ja mielenkiintone se loppujen lopuks on! koukuttava ainakin jos ei muuta! :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mustakin kuulostaaXD mutta sarjat todellakin osaa aina yllättää!

      Poista
  15. tää nyt ei oikeestaan tähän liity, mut kun sullahan on ne air max theat nii onks sulla niistä ihan sama koko ku yleensäkin kengissä vai? ku monet sanoo että ne on erityisen pientä kokoa ja äää en uskalla tilata jos ei ookkaan sopivat.:-D Mun air max kuume vaan nousee ja musta tuntuu että mulle on kehkeytymässä pieni pakkomielle niistä..! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis mulla jalka on 37-38 ja mun airmaxit on 38 kokoa! Olisin ottanut 38,5 mutta sitä ei ollut. Tosiaan noissa pienemmän koot on ja noikin alkuun tuntu tosi pieniltä ja hiers ihan kauheesti, mutta nyt kun ne on jalkaan muokkautuneet niin en oo parempia kenkiä omistanut!:-)

      Poista
  16. Etkö sä ollu siellä blogger's inspiration day:ssä ? Kun melkee kaikki bloggaajat oli siellä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ei siellä kuule varmaan ihan kaikki olleet:-D varsinkaan pidemmän matkan päässä asustelevat. Ei mulla ollut mahdollisuutta sillon täältä mikkelistä asti vaan sen asian takia helsinkiin lähteä, vaikka kiinnostus olisikin ollut kova! Ehkä seuraavalla kerralla :-)

      Poista
  17. yks iha huippu on awkward. ja sit tietty sinkkuelämää! ja pll uuet jaksot tulee kesäkuussa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noi on kyllä hyviä kanssa!
      Ja jep niin tulee!:-)

      Poista
  18. Haluisitko joskus tehä postauksen sun lempiblogeista? :) kun mä oon ainakin tosi ksuan metsästänyt uusia luettavia blogeja ja sun blogis on ihan huippu niin vois olettaa että seuraat ite myös tälläsiä ilosen pirteitä ja selkeitä blogeja? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä on vaan se ongelma, että mun pitäis ensi löytää itelleni jotain lukemista!:-D eli blogien seurailu jääny tosi vähille ja seuraan vaan muutamaa blogia tällähetkellä aktiivisesti, heh.

      Poista
  19. Vastaukset
    1. Finnacta oy:llä , tosin mulla loppuu työt puolentoista viikon päästä:-)

      Poista
  20. Mistä on noi täydelliset pyöreet arskat? Ihana postaus jälleen kerran <3

    VastaaPoista
  21. Eiks sulla ookkin Dr.Denimit? Mitä mieltä oot niistä? Hajooks ne helpost? :) Kiitos, jos vastaat, sillä mietin niiden ostamista ja oon jossain sun postauksessa sellaset nähnyt :)

    VastaaPoista
  22. The Suits = Pukumiehet on tosi hyvä sarja! :)

    VastaaPoista